کد خبر : 175141 تاریخ : ۱۴۰۳/۴/۱۰ - 18:36
پیدا شدن اسلکت انسان در کارواش/20 سال قبل صاحب زمین گم شده بود «حوادث امروز» کارگرانی هنگام کندن زمین در کارواشی در جنوب تهران اسکلت انسانی را کشف کردند که حدود 20 سال از مرگ آن می گذرد . تحقیقات پلیسی نشان داد یکی از صاحبان زمینی که کارواش در آن قرار دارد حدود 20 سال قبل به طرز مشکوکی ناپدید شده است . تحقیقات برای روشن شدن زوایایی پنهان حادثه ادامه دارد .

«حوادث امروز» کارگرانی هنگام کندن زمین در کارواشی در جنوب تهران اسکلت انسانی را کشف کردند که حدود 20 سال از مرگ آن می‌گذرد . تحقیقات پلیسی نشان داد یکی از صاحبان زمینی که کارواش در آن قرار دارد حدود 20 سال قبل به طرز مشکوکی ناپدید شده است . تحقیقات برای روشن شدن زوایایی پنهان حادثه ادامه دارد .

به گزارش جوان، ساعت 5 عصر روز شنبه نهم تیرماه قاضی محسن اختیاری بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری 111 هفت چنار از کشف اسکلت انسانی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد .

تیم جنایی در محوطه کارواشی در نزدیکی امامزاده معصوم در جنوب تهران با اسکلت انسانی روبه‌رو شدند که از عمق دو متری زمین کشف شده بود . بررسی‌ها نشان داد کارگران در حال کندن زمین برای آب لوله کشی بودند که در عمق دو متری با اسکلت انسانی روبه‌رو می‌شوند و موضوع را به پلیس خبر می‌دهند .

تحقیقات میدانی حکایت از آن داشت زمینی که در حال حاضر کارواش در آن قرار دارد و زمین های اطراف بین چند نفر در خصوص مالکیت آن اختلاف وجود داشته است . از طرفی دیگر مشخص شد یکی از صاحبان زمین در همان زمان به طرز مرموزی ناپدید می‌شود و دیگر از آن خبری نشده است .

همچنین در معاینات و بررسی های تیم پزشکی قانونی در محل حادثه نشان داد حدودا 20 سال پیش اسکلت پیدا شده به قتل رسیده است . بدین ترتیب این فرضیه برای مأموران قوت گرفت اسکلت کشف شده به احتمال زیاد متعلق به یکی از صاحبان زمین است که 20 سال قبل به طرز مشکوکی ناپدید شده است .

همزمان با ادامه تحقیقات اسکلت کشف شده برای انجام آزمایش دی ان ای و مشخص شدن هویت آن به پزشکی قانونی منتقل شد .