کد خبر : 175158 تاریخ : ۱۴۰۳/۴/۱۲ - 19:25
خانم بلاگر معروف خودکشی کرد «حوادث امروز» یکی از بلاگرهای معروف اینستاگرام بعد از این که در صفحه‌اش اعلام خودکشی کرد با خوردن قرص برنج به زندگی‌اش خاتمه داد.

«حوادث امروز» یکی از بلاگرهای معروف اینستاگرام بعد از این که در صفحه‌اش اعلام خودکشی کرد با خوردن قرص برنج به زندگی‌اش خاتمه داد.

عصر روز دوشنبه 11 تیرماه، به قاضی موسی رضازاده؛ بازپرس ویژه قتل تهران خبر رسید زن بلاگر معروف با خوردن قرص برنج در شمال تهران خودکشی کرده است. بررسی‌های بازپرس بعد از حضور در محل نشان داد که زن جوان در چند قدمی نامزدش به زندگی خود پایان داده است. بررسی‌های بازپرس بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی نشان داد که زن جوان از بلاگرهای معروف اینستاگرام است که بیش از یک میلیون دنبال کننده دارد. او همسر بلاگری معروف به اسم پیمان آدیداس بودکه مدتی قبل به دلیل عارضه قلبی فوت شده بود. زن جوان بعد از آن با یکی از دوستان صمیمی شوهرش به نام پیمان آبراهیم نامزد می‌کند تا این که در سفری به شمال کشور با هم اختلاف پیدا می‌کنند. آن‌ها در مسیر بازگشت از هم جدا می‌شوند. زن جوان وقتی به تهران می‌رسد تصمیم به خودکشی می‌گیرد برای همین راهی خیابان ناصرخسرو می‌شود. او مسیر حرکت خود را در صفحه‌اش اعلام می‌کند و می‌گوید بعد از حرف زدن با یکی از گاریچی‌های ناصر خسرو از او درخواست قرص برنج می‌کند. مرد گاریچی برای تهیه قرص محل را ترک می‌کند و زمانی که بر می‌گردد متوجه می‌شود که گاری‌اش سرقت شده است. او از زن جوان درخواست می‌کند که غرامت گاری‌اش را بدهد.

در شاخه دیگری از برسی‌ها وقتی مرد گاریچی از سوی بازپرس مورد تحقیق قرار گرفت گفت: آن روز زن جوان از من درخواست قرص برنج کرد. او گفت که می‌خواهد شوهرش را بترساند و اصرار کرد برایش قرص تهیه کنم که قبول کردم و به دنبال قرص رفتم. وقتی برگشتم دیدم که گاری ام سرقت شده است. به او گفتم در صورتی که غرامت گاری‌ام را بدهد قرص را به او می‌دهم. زن جوان خواست همراه او مقابل خانه‌اش بروم. او گفت بعد از این که شوهرش را ترساند غرامتم را می‌دهد که قبول کردم. بعد سوار خودروی او شدیم و سه سمت شمال شهر رفتیم. در محله تجریش کنار خودروی مردی توقف کرد. از خودرو پیاده شد و خودش را به آن مرد رساند. چند کلمه‌ای با او حرف زد و بعد قرص را خورد که بیهوش روی زمین افتاد.

بررسی‌های بازپرس درباره صفحه اینستاگرام این بلاگر نشان داد که او مسیر حرکت به سمت ناصرخسرو را برای دنبال کنندگانش اعلام کرده و گفته است که قصد غافلگیر کردنشان را دارد. غافلگیری که با خودکشی او تمام شد.

تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس در جریان است.