کد خبر : 185271 تاریخ : ۱۴۰۳/۴/۲۲ - 18:54
اعتراف به قتل فرزند خطاکار با شلیک گلوله «حوادث امروز»مردی که از دو ماه قبل به اتهام قتل پسرش تحت تعقیب قرار داشت بازداشت شد.

«حوادث امروز»مردی که از دو ماه قبل به اتهام قتل پسرش تحت تعقیب قرار داشت بازداشت شد.

اواخر اردیبهشت ماه بود که حادثه تیراندازی در ساختمان دوطبقه در جنوب تهران به پلیس گزارش شد. بررسی‌های پلیس بعد از حضور در محل نشان داد مردی حدودا 30 ساله که محسن نام داشت از ناحیه سر هدف اصابت گلوله قرار گرفته و جان باخته است. پدر محسن در اولین تحقیقات گفت که پسرش با شلیک گلوله به زندیگ خودش پایان داده است. او گفت: پسرم محسن در طبقه دوم ساختمان زندگی می‌کند. ساعتی قبل بود که ما با هم مشاجره کردیم. وقتی مشاجره مان بالا گرفت او به طبقه دوم رفت تا این که صدای گلوله بلند شد. وقتی خودمان را رساندیم دیدم با اسلحه کمری که کنارش افتاده خودکشی کرده است.

همزمان با حضور بازپرس و انتقال جسد به پزشکی قانونی بررسی‌های بیشتری در این باره انجام شد. تحقیقات نشان داد که محسن از مدت‌ها قبل با پدرش اختلاف داشته است. در شاخه دیگری از برسی‌ها مادر و خواهر محسن هم مورد تحقیق قرار گرفتند. یکی از آنها گفت وقتی محسن با پدرش مشاجره کرد محسن اسلحه کشید و همه ما را تهدید کرد. سعی کردیم که او را آرام کنیم که محسن اسلحه را روی میز گذاشت و به طبقه بالا رفت.

از آن جا که در حرف‌های پدر خانواده تناقض وجود داشت وی به ظن دست داشتن در قتل بازداشت شد تا این که در جریان بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد. او گفت: پسرم قما‌رباز و معتاد بود و مدام خانواده را اذیت می‌کرد. آن شب هم اسلحه برداشت و ما را تهدید کرد.نمی دانم اسلحه را از کجا آورده بود. وقتی آرام شد اسلحه را روی میز گذاشت و به طبقه بالا رفت. من از رفتارهایش ناراحت و عصبانی بودم و دیگر تحمل رفتارش را نداشتم برای همین اسلحه برداشتم و به طبقه بالا رفتم. اول تیر هوایی شلیک کردم که به سقف برخورد کرد. می‌خواستم او را بترسانم که به من حمله کرد که اسلحه را بگیرد که در جریان درگیری دستم به ماشه رفتم و گلوله به سرش برخورد کرد و حادثه اتفاق افتاد. تحقیقات بیشتر ا زمتهم در اداره دهم پلیس آگاهی جریان دارد.