کد خبر : 185329 تاریخ : ۱۴۰۳/۴/۲۹ - 02:55
آتش سوزی بیمارستان شریعتی تهران مهار شد «حوادث امروز»سخنگوی آتش نشانی تهران با اشاره به وقوع حریق در بیمارستان شریعتی تهران، اظهار کرد: آتش نشانان به سرعت اقدام به مهار و اطفاء حریق کردند.

«حوادث امروز»سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اشاره به وقوع حریق در بیمارستان شریعتی تهران، اظهار کرد: آتش‌نشانان به سرعت اقدام به مهار و اطفاء حریق کردند.

وی افزود: همزمان گروهی دیگر نیز به همراه کادر درمان در حال خارج کردن بیماران از ساختمان هستند و تا این لحظه هیچ خسارت جانی در پی این حادثه گزارش نشده است.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران تاکید کرد: این مرکز پیش از این چندین بار مورد بازرسی ایمنی قرار گرفته و موارد نقص ایمنی به مدیران آن اطلاع داده شده بود که متأسفانه توجه چندانی به آن نشده بود.

همچنین طبق گزارش روابط عمومی اورژانس استان تهران، در پی وقوع حریق در بیمارستان شریعتی پنج دستگاه آمبولانس، سه دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس، چهار دستگاه خودروی فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران نیز به‌منظور فرماندهی عملیات در محل حادثه حضور دارد.

گفتنی است، حادثه تا این لحظه مصدومی نداشته است.

جعفری، معاون بیمارستان شریعتی تهران نیز گفت: ساعاتی قبل در یکی از بخش‌های ساختمان اداری بیمارستان شریعتی حریق اتفاق افتاد که با ورود آتش‌نشانی به سرعت حریق و دود ناشی از آن مهار شد.

به گفته وی، حریق به بخش‌های درمانی و بالینی بیمارستان سرایت نکرده و بیماران، همراهان و نیرو‌های درمانی در سلامت کامل هستند.