کد خبر : 185338 تاریخ : ۱۴۰۳/۴/۳۰ - 11:08
سقط جنین در دعوای 2 خانواده «حوادث امروز» مرد جوان در جریان نزاع با زوج سرایدار باغی در کن و حمله به زن باردار باعث سقط جنین او شد.

«حوادث امروز» مرد جوان در جریان نزاع با زوج سرایدار باغی در کن و حمله به زن باردار باعث سقط جنین او شد.
ساعت ۲۱ چهارشنبه بیست‌و‌هفتم تیر امسال‌ یکی از مأموران کلانتری کن در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان حمله مردی به زوجی سرایدار و سقط جنین زن باردار قرار داد. با دستور قضائی، تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به محل حادثه که باغی در محله کن بود اعزام شدند. آنها متهم را بازداشت و همراه شوهر زن مصدوم به اداره پلیس منتقل کردند. ابتدا از مرد سرایدار که تبعه بیگانه بود، تحقیق کردند و او در اظهاراتش گفت : من و همسر باردارم مدت‌ها بود که سرایدار این باغ بودیم . متهم نیز با خانواده‌اش ساکن باغ کناری محل کارم بودند. آنها همیشه افرادی پر سر و صدا بودند. بارها این ماجرا را به این مرد و خانواده‌اش تذکر داده بودیم اما توجهی نمی‌کردند. آن شب میهمان‌های پر‌سروصدا‌یشان که رفتند، صدای بچه‌هایشان بلند شد و لحظه‌ای آرام نداشتند. دوباره به مقابل خانه این زوج رفتم و اعتراض کردم که دعوایمان شد. با شدت‌گرفتن درگیری، مرد همسایه با لگد به شکم همسرم زد که بدحال شده و او را به بیمارستان رساندم، خودش زنده ماند اما جنین حدود چهار ماهه‌اش سقط شد.این درحالی بود که متهم در جریان تحقیقات دعوا و درگیری را قبول کرد و می‌گفت نمی‌دانسته که زن سرایدار باردار است.
محسن اختیاری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تأیید این خبر به جام‌جم گفت : متهم پرونده در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او در پلیس جنایی آگاهی تهران ادامه دارد‌.