کد خبر : 185345 تاریخ : ۱۴۰۳/۴/۳۰ - 19:14
تجاوز دوباره به دختران در مرخصی زندان «حوادث امروز»دیجی شیطان صفت که سه سال قبل به اتهام فریب و آزار دختران بازداشت و به 10 سال زندان محکوم شده بود هنگام مرخصی سریال تعرض های خود را باردیگر شروع کرد تا اینکه بازداشت شده

«حوادث امروز»دیجی شیطان صفت که سه سال قبل به اتهام فریب و آزار دختران بازداشت و به 10 سال زندان محکوم شده بود هنگام مرخصی سریال تعرض های خود را باردیگر شروع کرد تا اینکه بازداشت شده

اوایل تیرماه امسال به مأموران پلیس تهران خبر رسید رهگذرانی در یکی از خیابان‌ها جنوبی تهران پیکر نیمه جان دختر جوانی را برای درمان به بیمارستان منتقل کرده‌اند .

با اعلام این خبر تیمی از مأموران پلیس به بیمارستان رفتند و در آنجا دریافتند لحظاتی قبل رهگذری در حال عبور از خیابان خلوتی بوده که با دختر جوان بی هوشی کنار خیابان روبه‌رو می‌شود و از اورژانس درخواست کمک و دختر جوان را به بیمارستان منتقل می‌کند . مأموران پلیس در تحقیق از تیم پزشکی متوجه شدند دختر جوان بر اثر نوشیدنی مسموم بی هوش شده اما با تلاش پزشکان از یک قدمی مرگ نجات پیدا کرده است .

آشنایی در اینستاگرام

شاکی پس از بهبودی نسبی در توضیح ماجرا به مأموران گفت : « مدتی قبل در اینستاگرام با مرد جوانی به نام یاشار آشنا شدم . او خودش را کارآفرین معرفی کرد و می‌گفت علاوه بر تجارت در زمینه سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال فعالیت می‌کند و خواننده هم است . مدتی با او به صورت تلفنی و پیامکی در ارتباط بودم تا اینکه فریب چرب زبانی او را خوردم و تصمیم گرفتم برای سرمایه‌گذاری با او مشورت کنم . وقتی به یاشار گفتم می‌خواهم در زمینه ارزهای دیجیتالی سرمایه‌گذاری کنم آدرس دفتر کارش را در یکی از خیابان های شرقی تهران به من داد و قرار شد به دفترش بروم و از تجربیات او استفاده کنم . البته یاشار به من گفت در کمتر از چند ماه سرمایه مرا چند برابر می‌کند و من هم وسوسه شدم تا هر چه زودتر با او قرار ملاقات بگذارم . بهرحال امروز با من تماس گرفت و گفت چند ساعتی وقتش را در اختیار من قرار می‌دهد و من هم به سرعت به دفتر کارش رفتم . وقتی وارد دفترش شدم با نوشیدنی از من پذیرایی کرد . هنوز دقایقی از خوردن نوشیدنی نگذشته بود که احساس کردم حالم بد شده و دیگر چیزی متوجه نشدم تا اینکه در بیمارستان به هوش آمدم . الان متوجه شدم یاشار مرا با آب میوه مسموم بی هوش و به من تجاوز کرده و بعد هم مرا در خیابانی خلوت رها کرده است . »

شکایت دوم

با شکایت دختر جوان پرونده به دستور قاضی عظیم سهرابی بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران برای شناسایی پسر شیطان صفت در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .

در حالی که تحقیقات برای شناسایی مرد شیطان صفت ادامه داشت مأموران پلیس با شکایت دختر جوان دیگری روبه‌رو شدند که حکایت از آن داشت مرد شیطان صفت شاکی دوم را نیز با آب میوه مسموم بی هوش و به وی تجاوز کرده است .

شاکی به مأموران گفت : « مدتی بود تصمیم داشتم عمل زیبایی انجام دهم و به همین دلیل در فضای مجازی دنبال پزشک ماهری می‌گشتم تا اینکه چندی قبل در اینستاگرام با مرد جوانی به نام شهرام آشنا شدم . او خودش را پزشک جراح معرفی کرد و مدعی شد در کارش حرفه‌ای است . برای معاینه به مطبش در یکی از خیابان های شرقی تهران رفتم و او هم از من با آب میوه‌ای پذیرایی کرد . پس از اینکه آب میوه را خوردم بی هوش شدم و ساعتی بعد در خیابان خلوتی در حالی به هوش آمدم که تعدادی شهروند در اطراف من جمع شده بودند و بعد هم مرا به بیمارستان منتقل کردند . وقتی حالم خوب شد متوجه شدم مرد شیطان صفت مرا بی هوش و به من تجاوز کرده بود . »

قرار های دیجی

با طرح دومین شکایت مأموران تحقیقات خود را برای شناسایی مرد شیطان صفت ادامه دادند .

مأموران پلیس در ادامه برای پیدا کردن ردی از مرد شیطان صفت به ساختمانی رفتند که متهم طعمه های خود را با ترفندی به آنجا کشانده و نقشه شومش را اجرا کرده بود . بررسی‌ها نشان داد متهم برای اینکه ردی از خود بجای نگذارد مخفیگاهش را با مدارک جعلی اجاره کرده و پس از حادثه هم آنجا را تخلیه و تحویل صاحبش داده است . مأموران در شاخه دیگر از تحقیقات دوربین های مداربسته محل حادثه و اطراف آن را بررسی کردند و به رد پای مجرم سابقه داری به نام اردلان رسیدند که حکایت از آن داشت وی همان دیجی شیطان صفتی است که مردادماه سال 1400 با همدستی یکی از دوستانش چند دختر جوان را با آب میوه مسموم بی هوش و به آنها تجاوز کرده است . در بررسی پرونده متهم مشخص شد دو سال قبل 7 دختر و زن جوان در شکایت های جداگانه از دو مرد جوان به اتهام آدم ربایی و تجاوز شکایت می‌کنند. متهم تمامی طعمه هایش را در آن زمان در اینستاگرم شناسایی و با نقشه‌ای حرفه‌ای به دام انداخته بود . نخستین شاکی درطرح شکایتش گفته بود که در زمینه مشاوره پوست و مو فعالیت می‌کرده تا اینکه مرد شیطان صفت در اینستاگرام به او پیام می‌دهد دچار ریزش مو شده است و نیاز به مشاوره دارد . متهم پس یک قرار صوری در خیابان برای گرفتن مشاوره او را با آب میوه مسموم بی هوش و همراه یکی از دوستانش به او تجاوز و سپس طلاهای او را هم سرقت می‌کنند . 6 شاکی دیگر هم با ترفندهای فریبنده‌ای مانند پیشنهاد ازدواج، سرمایه‌گذاری و آموزش موسیقی در دام دو مرد شیطان صفت گرفتار می‌شوند تا اینکه مأموران پس از بررسی های فنی متهم و همدستش را شناسایی و دستگیر می‌کنند .

مرخصی از زندان

متهم اصلی که خواننده مجالس عروسی و جشن های خانوادگی و دیجی بود همراه همدستش در دادگاه کیفری محاکمه شدند . دو متهم در اظهارات عجیبی جرم خود را انکار کردند و قاضی دادگاه آنها را از اتهام تجاوز تبرئه و در بخش دیگری از پرونده دو متهم را به جرم سرقت مقرون به آزار و آدم ربایی هر کدام به 10 سال حبس، شلاق و رد مال محکوم می‌کند . حکم دادگاه پس از تأیید در دیوان عالی کشور برای سیر مراحل اجرای حکم به شعبه دوم اجرای احکام دادسرای امور جنایی فرستاده می‌شود و دو متهم راهی زندان می‌شوند تا اینکه مدتی قبل متهم اصلی با گذاشتن وثیقه از زندان به مرخصی می‌آید و فراری می‌شود . متهم پس از فرار دوباره با اجرای نقشه های شیطانی به دو دختر تجاوز می‌کند .

مواجه حضوری

با بدست آمدن این اطلاعات مأموران اردلان را چند روز قبل شناسایی و دستگیر کردند . دو شاکی در مواجهه حضوری مرد شیطان صفت را از میان چند متهم شناسایی کردند و گفتند وی با معرفی خود به عنوان تاجر و پزشک جراح آنها را فریب داده و به آنها تجاوز کرده است . در حالی که دو شاکی متهم را شناسایی کرده بودند متهم در ادعای عجیب جرم خود را انکار کرد و مدعی شد دو شاکی او را به خاطر شباهتش به مردی که آنها را آزار داده است اشتباهی گرفته‌اند . همزمان با ادامه تحقیقات از متهم از آنجایی که احتمال می‌رود دختران و زنان دیگری هم به همین شیوه در دام مرد شیطان صفت گرفتار شده باشند تحقیقات برای شناسایی طعمه های احتمالی از سوی مأموران ادامه دارد .