کد خبر : 185347 تاریخ : ۱۴۰۳/۴/۳۰ - 19:19
قتل همسر سابق مقابل بوتیک «حوادث امروز» مرد جوانی به خاطر اختلاف بر سر حضانت دختر خردسالش همسر سابقش را به قتل رساند و فرار کرد .

«حوادث امروز» مرد جوانی به خاطر اختلاف بر سر حضانت دختر خردسالش همسر سابقش را به قتل رساند و فرار کرد .

ساعت 9:30 صبح دیروز شنبه سی ام تیرماه بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری نارمک از قتل زن جوانی مقابل محل کارش با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد .

تیم جنایی مقابل بوتیک لباس فروشی در شرق تهران با جسد زن 40 ساله‌ای به نام مهین روبه‌رو شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود .

نخستین بررسی‌ها نشان داد قاتل بهرام نام دارد و همسر سابق مقتول است که از مدتی قبل با همسرش به خاطر حضانت دختر 8 ساله‌ای اختلاف پیدا می‌کند .مأموران پلیس در تحقیقات میدانی دریافتند مقتول چند سال قبل با شوهرش اختلاف پیدا می‌کند و طلاق می‌گیرد و پس از آن برسر حضانت دخترشان با هم اختلاف پیدا می‌کنند .

گفته های شاهدان حکایت از آن داشت مقتول هر روز همراه دخترش به محل کارش می‌آمده و زمان حادثه هم وقتی شوهرسابق خشمگینش را مقابل محل کارش می‌بیند آرام بوده اما بهرام پس از مشاجره لفظی با چاقو او را به قتل می‌رساند و از محل فرار می‌کند .

همزمان با انتقال جسد زن جوان به پزشکی قانونی مأموران در تلاشند تا قاتل فراری را بازداشت و زوایایی پنهان حادثه را بر ملا کنند .