کد خبر : 185368 تاریخ : ۱۴۰۳/۴/۳۱ - 18:38
دفن جسد برادر در اتاق خانه «حوادث امروز»مردی که شش سال قبل پس از قتل برادر معتادش جسد وی را کف اتاق خانه‌شان دفن کرده بود دچار عذاب وجدان شد و به جرمش اعتراف کرد.

«حوادث امروز»مردی که شش سال قبل پس از قتل برادر معتادش جسد وی را کف اتاق خانه‌شان دفن کرده بود دچار عذاب وجدان شد و به جرمش اعتراف کرد.

سرهنگ"حکمت اله شجاعی رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: چند روز قبل مردی وارد پلیس آگاهی کرج شد و گزارش یک قتل را اعلام کرد. او گفت که شش سال قبل برادرش را به قتل رسانده است. متهم توضیح داد: برادرم به مصرف مواد مخدر اعتیاد داشت و این موضوع سبب درگیری بین اعضای خانواده و او شده بود به طوری که برادرم مدام برای ما ایجاد مزاحمت می‌کرد. یک روز بعد از این که من را به شدت کتک زد تصمیم گرفتم برای نجات از دست مزاحمت‌هایش او را به قتل برسانم. یکی از روزهای پاییز سال 1397 وقتی بین ما درگیری اتفاق افتاد کسی در خانه مان نبود. من دست به چاقو شدم و با هم درگیر شدیم که ضربه‌ای به گردنش زدم و یک ضربه هم به کمرش وارد کردم. وقتی روی زمین افتاد دست انداختم به گلویش و او ر اخفه کردم. بعد هم در کف یکی از اتاق‌های خانه‌مان که ویلایی بود جسدش را دفن کردم. بعد آن ماجرای قتل را پنهان کردم و در این مدت هم خانواده‌ام احتمال می‌دادند برادرم از خانه رفته و ناپدید شده است تا این که دچار عذاب وجدان شدم و تصمیم به اعتراف گرفتم. با اعتراف متهم مأموران راهی محل شده و بقایای جسد را کشف کردند. تحقیقات بیشتر پلیس در جریان است.