کد خبر : 185373 تاریخ : ۱۴۰۳/۴/۳۱ - 22:28
تصادف زنجیره‌ای در جاده ساوه به همدان 4 کشته برجای گذاشت «حوادث امروز»مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از بر جای ماندن ۴ فوتی و ۵ مصدوم در پی بروز تصادف زنجیره ای در جاده ساوه همدان خبر داد.

«حوادث امروز»مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از بر جای ماندن ۴ فوتی و ۵ مصدوم در پی بروز تصادف زنجیره‌ای در جاده ساوه همدان خبر داد.

علیرضا شهرجردی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی گفت: ساعت ۲۰ دوشنبه ۲۵ تیرماه، در کیلومتر ۷۰ محور قدیم ساوه به همدان، یک‌ دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ و سه دستگاه خودروی پراید به شدت با یکدیگر برخورد کردند.

وی ادامه داد: طی اعلام حادثه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان مبنی بر وقوع این تصادف، بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهید چمران جمعیت هلال‌احمر شهرستان غرق‌آباد به محل حادثه اعزام شدند و پس از ارزیابی صحنه، متأسفانه مشخص شد این حادثه ۴ فوتی و ۵ مصدوم داشته است.

شهرجردی توضیح داد: نجاتگران پس از انجام اقدامات اولیه و رهاسازی سرنشینان، مصدومان را با همکاری عوامل اورژانس به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل نمودند و جان‌باختگان این حادثه نیز به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

وی افزود: این عملیات پس از تلاش ۲ ساعته نجاتگران به پایان رسید.