کد خبر : 21471 تاریخ : ۱۴۰۲/۱/۲۸ - 20:04
مرگ مشکوک زن آرایشگر بررسی می شود «حوادث امروز»:ماموران پلیس تهران جسد زن جوانی را داخل آرایشگاهش کشف کردند که به طرز مشکوکی به کام مرگ رفته بود . «حوادث امروز» در این باره گزارش می دهد.

«حوادث امروز»: ساعت 10 صبح دیروز دوشنبه 28 فروردین قاضی وحید ناصری بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری 103 گاندی از مرگ مشکوک زن جوانی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد .

تیم جنایی در ارایشگاه زنانه‌ای با جسد زن 40 ساله‌ای روبه‌رو شدند که به طرز مشکوکی به کام مرگ رفته بود .

بررسی های نشان داد زن فوت شده در همان محل کارش زندگی می‌کرده که ساعتی قبل خانواده اش جسد او را در یکی از اتاق های محل کارش پیدا می‌کنند .

یکی از اعضای خانواده وی گفت : « بهاره تنها زندگی می‌کرد اما تلفنی با ما در ارتباط بود . او از شب قبل تلفنش خاموش شد و ما نگرانش شدیم و به آرایشگاهش آمدیم اما هر چقدر در زدیم در را باز نکرد . نگرانی ما بیشتر شد و از آتش‌نشانی و پلیس درخواست کمک کردیم که پس از تخریب قفل داخل یکی از اتاق‌ها با جسد او روبه‌رو شدیم . »

تیم جنایی در بررسی های محل حادثه با بهم ریختگی وسایل آنجا روبه‌رو شدند که حکایت از مرگ مشکوک زن جوان داشت و به همین دلیل جسد برای انجام آزمایش های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد . همچنین بازپرس جنایی به مأموران دستور داد همزمان با تحقیقات، دروبین های مداربسته محل حادثه را بررسی کنند تا زوایای پنهان این حادثه برملا شود .