کد خبر : 21478 تاریخ : ۱۴۰۲/۱/۲۹ - 18:13
قاتل مرد برج ساز به میز محاکمه نزدیک شد «حوادث امروز»:عامل قتل رئیس اسبق پزشکی قانونی به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می شود «حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»صبح روز سی‌ام مردادماه سال 1401 مأموران پلیس تهران از قتل مرد سالخورده‌ای در یکی از خیابان های محله سعادت آباد با خبر شدند .

مأموران پلیس وقتی به محل حادثه رسیدند با جسد خونین مردی روبه‌رو شدند که در نزدیکی خانه ویلایی اش با شلیک گلوله به قتل رسیده بود .

نخستین بررسی‌ها نشان داد مقتول دکتر علی محفوظی، متخصص بیهوشی و رئیس اسبق سازمان پزشکی قانونی کشور است که هنگام خارج شدن از خانه اش هدف گلوله مرد ناشناسی قرار گرفته است .

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی عامل قتل آغازکردند که خیلی زود دریافتند مرد آشنایی به نام بهمن که از قبل با دکتر محفوظی دچار اختلاف مالی بوده دو مرد را برای قتل اجیر کرده است .

بدین ترتیب بهمن و دو متهم دیگر بازداشت شدند . عامل اصلی قتل به نام پرویز در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت از طریق متهم دیگر به نام حمید با بهمن آشنا شده و بهمن هم او را برای قتل دکتر محفوظی اجیر کرده است .

وی گفت : « من سابقه دارم و از طرفی هم مشکل مالی داشتم و وقتی دیدم برای قتل مرد سالخورده‌ای دستمزد خوبی گیرم می‌آید قبول کردم اما الان پشیمان هستم .سه ماه قبل بهمن به من پیشنهاد داد و سرانجام به خاطر مشکلات مالی قبول کردم . »

متهم پس از اعتراف همراه دو متهم دیگر راهی زندان شد و اولیای دم نیز برای عامل قتل درخواست قصاص کردند . صبح دیروز قاضی امیر حسین علیمردانی بازپرس دادسرای امور جنایی آخرین دفاع متهم را گرفت . متهم در آخرین دفاع با اظهار پشیمانی دوباره ماجرای قتل را توضیح داد . بنابراین متهمان به زودی پس از صدور کیفرخواست از سوی قاضی پرونده در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شوند .