کد خبر : 41534 تاریخ : ۱۴۰۲/۲/۷ - 10:18
قتل همسر سابق بر سر یک رابطه «حوادث امروز»:پرونده مردی که از مرداد ماه سال قبل به اتهام قتل همسر سابقش در بازداشت به سر می‌برد، در دادگاه کیفری یک استان تهران بررسی می‌شود.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»:پرونده مردی که از مرداد ماه سال قبل به اتهام قتل همسر سابقش در بازداشت به سر می‌برد، در دادگاه کیفری یک استان تهران بررسی می‌شود.«حوادث امروز» گزارش می‌دهدد.

مرداد ماه سال گذشته، زنی میانسال به مأموران پلیس شهرستان شهریار خبر داد دخترش گم شده‌است. او گفت: دخترم مینا روز گذشته برای انجام کاری خانه را ترک کرد و دیگر برنگشت. او در شرح ماجرا گفت: دخترم فریبا ۱۵ سال قبل با مردی به نام صادق ازدواج کرد. صادق رفتار خوبی با دخترم نداشت و مدام او را اذیت می‌کرد. او مدتی بود که به مصرف مواد اعتیاد پیدا کرده‌بود برای همین دخترم در حالی که صاحب دو دختر بود، درخواست طلاق داد و از صادق جدا شد. او بعد از جدایی از صادق همراه بچه‌ها با ما زندگی می‌کرد تا اینکه روز گذشته خانه را ترک کرد و دیگر خبری از او نشد.

تحقیقات بعدی پلیس با بررسی تماس‌های مینا نشان داد او آخرین بار با شوهر سابقش صادق تماس داشته‌است. وقتی از صادق در این‌باره تحقیق شد، گفت که از مینا خبری ندارد. او گفت: من و مینا سه ماه قبل از هم جدا شدیم. من مینا را دوست داشتم و راضی به جدایی نبودم. دخالت‌های خانواده‌اش سبب شد از هم جدا شویم. بعد از جدایی من بار‌ها با او تماس گرفتم و خواستم دوباره به زندگی برگردد، اما قبول نمی‌کرد. من چند بار هم به در خانه‌شان رفتم و با اوحرف زدم. صادق، اما در جریان تحقیقات فنی به قتل همسر سابقش اعتراف کرد. او گفت: روز حادثه با او تماس گرفتم و با خودروی خودم به دنبالش رفتم. ما به سمت فیروز‌کوه رفتیم و اصرار داشتم تا به زندگی برگردد، اما قبول نمی‌کرد. در فرصتی مناسب گوشی تلفن همراهش را بررسی کردم و متوجه شدم که با پسر دیگری تماس دارد. سر این موضوع با مشاجره کردم و کنترل خودم را از دست دادم و با چاقویی که همراهم بود، چند ضربه به او زدم که فوت شد. بعد جسدش را در بیابان دفن کردم و به خانه رفتم تا اینکه پلیس به من مظنون شد و دستگیر شدم.

با اطلاعاتی که متهم در اختیار پلیس گذاشت، مأموران راهی محل دفن جسد شدند و بقایای جسد را که بخشی از آن توسط حیوانات وحشی خورده شده‌بود، کشف و به پزشکی قانونی منتقل کردند.

با کامل شدن بررسی‌ها و در حالی که اولیای‌دم برای داماد سابقشان درخواست قصاص کرده‌اند، بازپرس صادق را به اتهام قتل عمد مجرم شناخت و کیفرخواست علیه وی صادر شد. متهم به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.