کد خبر : 41536 تاریخ : ۱۴۰۲/۲/۷ - 10:32
نجات دختر ربوده شده از مخفیگاه آدم ربایان «حوادث امروز» مردان افغان که دختری را در تهران ربوده‌بودند، در شهرستان آبیک قزوین بازداشت شدند.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» ساعت ۱۹ شامگاه سه‌شنبه پنجم اردیبهشت مردی در تهران سراسیمه به اداره پلیس رفت و از گمشدن دختر ۱۳ ساله‌اش خبر داد. وی در توضیح ماجرا گفت: «دخترم ساعتی قبل برای دوستش آش برد، اما در راه برگشت به خانه ناگهان ناپدید شد.» با اعلام این خبر، مأموران پلیس تحقیقات خود را برای پیدا کردن ردی از دختر گمشده آغاز کردند. بررسی‌ها نشان داد دختر گمشده از مدتی قبل با پسر جوانی ارتباط پیامکی داشته‌است. از سوی دیگر شاکی هم تأیید کرد که مدتی است پسری در فضای مجازی مزاحم دخترش می‌شود.

با به دست آمدن این اطلاعات مأموران تلفن مورد نظر را بررسی کردند که مشخص شد تلفن به نام مرد ایرانی است که برای کارگر افغانش در شهرستان آبیک قزوین خریده‌است، بنابراین مأموران راهی آبیک قزوین شدند و صبح دیروز متهم را که در حال انتقال دختر جوان به مخفیگاهش بود، بازداشت و دختر ۱۳ ساله را آزاد کردند. دختر ۱۳ ساله گفت: «پسر افغان همیشه برای من مزاحمت ایجاد می‌کرد و من هم به پدرم گفته بودم. او مرا تهدید می‌کرد تا اینکه شب حادثه همراه دوستش راه مرا سد کردند و با تهدید چاقو مرا داخل خودرو کشاندند. آن‌ها شب مرا به کارگاه نجاری در جنوب تهران منتقل کردند. امروز صبح پسر افغان مرا به قزوین منتقل کرد که دستگیر شد