کد خبر : 51550 تاریخ : ۱۴۰۲/۲/۱۰ - 08:55
متهم به قتل همسر: می خواستم صدایش قطع شود، کشته شد «حوادث امروز» مردی که همسرش را در درگیری به قتل رسانده و برای فریب ماموران اعلام مفقودی کرده بود در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد .«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»: یکی از روزهای پایانی اسفند ماه سال گذشته مرد میانسالی در تهران به اداره پلیس رفت و از گمشدن ناگهانی همسرش خبر داد .

وی گفت : « امروز صبح همسرم فرزند خردسالم را پیش من گذاشت و برای خرید به بازار رفت اما هرگز بازنگشت . »

با شکایت مرد میانسال پرونده به دستور قاضی عظیم سهرابی بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت شاکی دوباره به اداره پلیس رفت و ادعای عجیبی را مطرح کرد . وی گفت : « همسرم مدتی بود همیشه سرش گرم فضای مجازی بود و رفتار و کارهایش هم عجیب و غریب بود . یک روز قبل نگهبان محل کارم گفت جلو در مهمان دارم . وقتی به داخل خیابان رفتم مرد و زنی را داخل خودروی شاسی بلندی دیدم . آنها گفتند همسرم عضو گروهی است و به همین دلیل به خارج از کشور رفته است و تهدید کردند من گمشدن او را پیگیری نکنم . الان احتمال می‌دهم آنها بلایی سر همسرم آورده‌اند . »

مأموران پلیس در تحقیقات بعدی دریافتند ادعای مرد میانسال واقعیت ندارد و او در این چند روز با هیچ کسی ملاقات نداشته است . از سوی دیگر در تحقیقات از همسایه‌ها مشخص شد وی از مدتی قبل با همسرش اختلاف داشته و حتی همسایه‌ها هر چند روز یک بار صدای درگیری آنها را می‌شنیده‌اند .

بازداشت

بدین ترتیب با بدست آمدن این اطلاعات مأموران متهم را به نام کیوان بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند .

وی در بازجویی‌ها وقتی با دلایل و مدارک روبه‌رو شد به قتل همسرش اعتراف کرد . وی گفت : « با همسرم اختلاف داشتم اما به خاطر فرزندم از هم جدا نشدیم . هرروز که می‌گذشت اختلافات ما بیشتر می‌شد تا اینکه روز حادثه باهم مشاجره لفظی کردیم . او صدایش را بلند کرد و من هم میله آهنی از انبار برداشتم و ضربه‌ای به سرش زدم تا صدایش قطع شود . وقتی فوت کرد جسدش را داخل چند نایلون مومیایی کردم و با خودروم به بیابان های اطراف یکی از شهرهای تهران منتقل و آنجا رها کردم . پس از این به اداره پلیس رفتم و اعلام مفقودی کردم وچند روز بعد هم برای فریب مأموران ادعای تازه‌ای مطرح کردم . »

پس از اعتراف متهم مأموران پلیس متوجه شدند جسد زن جوان از سوی مأموران شهرستانی کشف و دفن شده است .

تحقیقات از متهم ادامه دارد .