کد خبر : 61579 تاریخ : ۱۴۰۲/۲/۱۵ - 09:23
قاتل ۱۷ ساله تسلیم پلیس شد «حوادث امروز»پسر ۱۷ ساله که پسر جوانی را در دعوای خیابانی به قتل رسانده و برادر او را زخمی کرده بود، وقتی فهمید مادر و برادرش به‌جای او در بازداشت هستند، خود را تسلیم پلیس کرد.«حوادث امروز» به نقل از جام جم گزارش می دهد.

«حوادث امروز»پسر ۱۷ ساله که پسر جوانی را در دعوای خیابانی به قتل رسانده و برادر او را زخمی کرده بود، وقتی فهمید مادر و برادرش به‌جای او در بازداشت هستند، خود را تسلیم پلیس کرد.«حوادث امروز» به نقل از جام جم گزارش می‌دهد.

«حوادث امروز»شامگاه چهارم اردیبهشت امسال، دو برادر در جریان یک درگیری خیابانی در محله خلیج‌فارس تهران زخمی و بعد از انتقال به بیمارستان یکی از آنها فوت شد. با تشکیل پرونده قضائی تحقیقات آغاز و معلوم شد دو برادر سرکوچه‌شان بودند که ابتدا دو نفر با موتورسیکلت نزدشان آمده و با آنها مشاجره کردند. بعد از آنجا رفته و ساعاتی بعد دوباره بازگشتند که همین باعث درگیری دوم و قتل مرد جوان و زخمی‌شدن برادر او شده بود‌. جست‌و‌جو‌ها در این رابطه ادامه داشت که دو نفر از شرکت‌کنندگان در دعوا و مادرو‌برادر شهروز ــ متهم به قتل ۱۷ ساله ــ با دستور قضائی بازداشت شدند. جست‌و‌جوها در این رابطه ادامه داشت تا این‌که هشت روز بعد از این ماجرا شهروز به اداره دهم پلیس آگاهی تهران رفت و تسلیم شد. وی در جریان تحقیقات گفت‌: من قصد قتل آن مرد را نداشتم. پیش از این در آن محله زندگی می‌کردیم و با هم کری‌خوانی داشتیم. آن شب با دوستان مشروب خورده و مست کرده بودیم که با یکی از دوستانم سوار موتورسیکلت شده و به محله آمدیم‌.

آن دو برادر سر کوچه بودند که با آنها چشم در چشم شدیم و دعوا بالا گرفت و با میانجیگری مردم از آنجا رفتیم. بعد به قصد تلافی با دوستان دیگرم آمدیم که دعوا بالا گرفت. در عالم مستی در آن دعوا چاقو را در هوا چرخانده و دو ضربه به آن مرد جوان زدم و فرار کردیم. آخر شب فهمیدیم او فوت شده که به خانه اقوام در اطراف تهران رفتیم. فهمیدم مادرو‌برادرم بیگناه بازداشت شدند دچار عذاب وجدان شده و خود را تسلیم پلیس کردم.

امیرحسین علیمردان، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تأیید این خبر گفت‌: مادرو‌برادر متهم آزاد شدند‌. قاتل هم به کانون منتقل و پرونده‌اش با نبود صلاحیت رسیدگی به دادسرای اطفال و نوجوانان ارسال شد.