کد خبر : 61586 تاریخ : ۱۴۰۲/۲/۱۶ - 07:29
‌ پیکر روحانی غرق شده در ساحل جویبار پیدا شد «حوادث امروز»حجت‌الاسلام ابراهیم فاضل که چند روز قبل برای شنا به یکی از ساحل‌های مازندران رفته‌بود، جسدش صبح دیروز در ساحل شهرستان جویبار کشف شد. جسد برای بررسی علت اصلی مرگ تحویل پزشکی قانونی شد.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»حجت‌الاسلام ابراهیم فاضل که چند روز قبل برای شنا به یکی از ساحل‌های مازندران رفته‌بود، جسدش صبح دیروز در ساحل شهرستان جویبار کشف شد. جسد برای بررسی علت اصلی مرگ تحویل پزشکی قانونی شد.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت به مأموران پلیس شهرستان بابلسر خبر داده‌شد، حجت‌الاسلام ابراهیم فاضل برادر همسر سید محمود نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به طرز مشکوکی ناپدید شده‌است. بدین ترتیب تحقیقات برای پیدا کردن روحانی گمشده آغاز شد تا اینکه مأموران پلیس دریافتند وی روز حادثه پس از خرید وسایل شنا به طرف سواحل بهنمیر رفته و با راننده خود هم قرار گذاشته ساعتی بعد به دنبال او برود.

پس از این، مأموران راهی ساحل بهنمیر شدند و در آنجا با لباس‌های او که مرتب در ساحل گذاشته شده‌بود، روبه‌رو شدند. بررسی‌ها حکایت از آن داشت روز حادثه در حالی که دریا طوفانی بوده وی برای شنا به دریا رفته‌است و به احتمال زیاد به دلیل عدم مهارت شنا غرق شده‌است.

تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت تا اینکه مأموران صبح روز جمعه ۱۵ اردیبهشت جسد بی‌جان وی را در ساحل روستای گلدشت جویبار کشف کردند.

اطلاعیه دادگستری

پس از کشف جسد حجت‌الاسلام فاضل، دادگستری شهرستان جویبار با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آقای فاضل در روز ۱۲ اردیبهشت‌ماه در ساحلی در شهر بهنمیر استان مازندران حضور داشته و اقدام به شنا کرده و بعد مفقود شده‌است. در این اطلاعیه آمده‌است جزئیات علت فوت و غرق‌شدگی پس از بررسی، در روز‌های آینده از سوی پزشکی قانونی و دادستانی مازندران اعلام خواهد شد.

آخرین جزئیات

روح الله سلگی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران هم درباره این حادثه گفت: ابراهیم فاضل چند روز پیش با لباس شخصی به سواحل بهنمیر از توابع شهرستان بابلسر می‌رود و زمانی که لباس‌های او در کنار ساحل پیدا می‌شود، اثری از نامرتب بودن وجود نداشته، یعنی وی با اختیار خود به دریا رفته‌است.

وی با بیان اینکه آخرین تراکنش پولی او مورد ارزیابی قرار گرفت و مشخص شد که لباس شنا تهیه کرده‌است، افزود: غرق‌شدن این فرد به دلیل بلد نبودن شنا برای خانواده او هم قطعی شده‌است و حتی گفتند نیازی به کالبدشکافی در پزشک قانونی هم نیست؛ با وجود این، کالبد شکافی هم انجام و مشخص شد که ابراهیم فاضل به خاطر غرق‌شدگی جان باخته‌است و موضوع به قتل رسیدن او یا هر موضوع دیگری غیر از مباحث مطرح شده کذب است.