کد خبر : 61595 تاریخ : ۱۴۰۲/۲/۱۷ - 08:33
گمشدن مرموز پیرزن برج نشین «حوادث امروز»: تحقیقات درباره ناپدید شدن پیرزن پولدار با شکایت دخترش از یکی از اعضای هیئت مدیره برج مسکونی محل زندگی‌اش وارد مرحله تازه‌ای شد.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»: تحقیقات درباره ناپدید شدن پیرزن پولدار با شکایت دخترش از یکی از اعضای هیئت مدیره برج مسکونی محل زندگی‌اش وارد مرحله تازه‌ای شد.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.چندی قبل زن جوانی در تهران سراسیمه به اداره پلیس رفت و از گمشدن ناگهانی مادر سالخورده‌اش شکایت کرد.وی در توضیح ماجرا گفت: «مادرم زن ۷۰ ساله‌ای به نام گوهر است. او وضع مالی خوبی دارد و در برج گرانقیمتی در حوالی نیاوران تنها زندگی می‌کند. مادرم خوب و سرحال است و نیازی به مراقبت ندارد، به همین خاطر هم برای زندگی به خانه من نمی‌آمد و خودش دوست داشت در خانه‌اش تنها زندگی کند. البته من یا دخترم هر روز به صورت تلفنی با او در ارتباط بودیم و به خانه‌اش هم رفت و آمد داشتیم و او نیز هرچند روز یک‌بار به خانه ما می‌آمد.» وی ادامه داد: «امروز از صبح با مادرم تماس می‌گیرم، اما او به تلفن‌هایم جواب نمی‌دهد و ساعتی بعد هم گوشی‌اش خاموش شد. ابتدا فکر کردم مشغول کاری است یا به دیدن دوستانش رفته و بعد با من تماس می‌گیرد، اما او هیچ تماسی نگرفت. من نگرانش شدم و به خانه‌اش رفتم. مادرم در خانه نبود، فهمیدم از خانه بیرون رفته و به طرز مشکوکی ناپدید شده است

ادعای جدید

با شکایت زن جوان، پرونده به دستور قاضی حمیدرضا کیاستی، بازپرس دادسرای امور جنایی تهران برای بررسی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد زن سالخورده روز حادثه از خانه‌اش در شمال تهران خارج و پس از آن ناپدید شده است.

در حالی که مأموران پلیس هیچ ردی از زن گمشده پیدا نکرده بودند، صبح دیروز شاکی دوباره به دادسرای امور جنایی رفت و ادعا کرد یکی از اعضای هیئت مدیره برج مسکونی محل زندگی مادرش در ناپدید شدن مرموز مادرش دست دارد.

وی گفت: «پس از این ما خیلی دنبال مادرم گشتیم. به خانه دوستان و بستگان سر زدیم و حتی به بیمارستان‌ها هم رفتیم، اما هیچ ردی از مادرم پیدا نکردیم. دوربین‌های مداربسته برج مسکونی را بررسی کردیم و دیدیم مادرم روز حادثه سرحال و سالم از محل زندگی‌اش خارج شده است. به‌هرحال ما تلاش‌هایمان را برای پیدا کردن مادرم ادامه دادیم تا اینکه یک روز قبل از کلانتری به ما خبر دادند زنی تعدادی از وسایل مادرمان را به کلانتری محل تحویل داده است. وقتی به کلانتری رفتیم، متوجه شدیم یکی از اعضای هیئت مدیره برج مسکونی که زن جوانی است به کلانتری رفته و تلفن همراه و تعدادی وسایل عتیقه متعلق به مادرم را به کلانتری تحویل داده است. او ادعا کرده مادرم این وسایل را به صورت امانت به او داده و وقتی متوجه شده مادرم گم شده و به خانه‌اش بازنگشته است، تصمیم گرفته وسایل را به کلانتری تحویل دهد. ما الان به او مشکوک هستیم و احتمال می‌دهیم، آن زن در ناپدید شدن مادرم دست داشته باشد، چون مادرم اگر می‌خواست وسایلش را به کسی امانت بدهد، به من می‌داد، نه به همسایه‌اش

با طرح این ادعا، بازپرس پرونده به مأموران پلیس دستور تحقیقات از هیئت مدیره برج مسکونی محل زندگی زن گمشده را صادر کرد تا زوایایی پنهان حادثه برملا شود.