کد خبر : 61599 تاریخ : ۱۴۰۲/۲/۱۷ - 19:55
قاتل راننده پراید، فامیل دور بود «حوادث امروز» مردی که از آذرماه سال گذشته به اتهام قتل راننده پراید در شهرستان فسا تحت تعقیب قرار داشت سرانجام بازداشت شد. «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

«حوادث امروز» مردی که از آذرماه سال گذشته به اتهام قتل راننده پراید در شهرستان فسا تحت تعقیب قرار داشت سرانجام بازداشت شد. «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: حادثه قتل راننده پراید شامگاه دهم آذرماه سال گذشته مأموران پلیس از قتل راننده پراید در حاشیه شهر با خبر شده و در محل حاضر شدند. بررسی‌ها نشان داد که راننده 43 ساله با اصابت ضربات چاقو هدف قرار گرفته وجانش را از دست داده است. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی بررسی‌های بعدی به جریان افتاد. در شاخه دیگری از تحقیقات مأموران متوجه شدند حادثه از سوی راکب یک موتورسیلکت رقم خورده است. شاهدان به پلیس گفتند راکب موتور بعد از درگیری لفظی با راننده پراید با او درگیر و حادثه خونین را رقم زده بود. در شاخه دیگری از برسی‌ها تحقیقات برای بازداشت متهم به جریان افتاد تا این که روز گذشته مخفیگاه وی را شناسایی و او را بازداشت کردند. متهم 27 ساله در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و گفت مقتول از بستگان من بود و به خاطر اختلافی که از قبل با او داشتم با هم درگیر شدیم و حادثه اتفاق افتاد. بررسی‌های بیشتر در این باره جریان دارد.