کد خبر : 61623 تاریخ : ۱۴۰۲/۲/۲۰ - 11:53
شهادت 2 پلیس در درگیری با قاچاقچیان «حوا دث امروز» 2نفر از مأموران وظیفه شناس پلیس در جریان درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در هرمزگان و زنجان به شهادت رسیدند. «حوا دث امروز» گزارش می‌دهد.

«حوا دث امروز» 2نفر از مأموران وظیفه شناس پلیس در جریان درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در هرمزگان و زنجان به شهادت رسیدند. «حوا دث امروز» گزارش می‌دهد.

نخستین درگیری عصر دوشنبه درمرزهای آبی هرمزگان اتفاق افتاد و در جریان آن سرهنگ مسعود پرکاس، رئیس اداره مبارزه با مواد‌مخدر فرماندهی مرزبانی هرمزگان به شهادت رسید. سرتیپ دوم بهادر اسماعیلی، فرمانده مرزبانی هرمزگان در توضیح این حادثه گفت: نیروهای مرزبانی در آب‌های خلیج‌فارس با قاچاقچیان مواد‌مخدر درگیر شدند که در این درگیری سرهنگ پرکاس بر اثر اصابت گلوله قاچاقچیان به شهادت رسید. او ادامه داد: تعدادی از قاچاقچیان در این درگیری زخمی اما موفق به فرار شدند که تلاش مرزبانان برای دستگیری آنها ادامه دارد. شهید پرکاس ۳۹ سال داشت و بیش از ۱۹ سال در لباس مرزبانی خدمت کرده بود.

دومین درگیری صبح دیروز (سه‌شنبه) در زنجان رخ داد و سروان مهدی هادی، یکی از مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی به شهادت رسید. سردار محمد طراقیه، فرمانده انتظامی استان زنجان در این‌باره گفت: مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی شهر زنجان صبح سه‌شنبه در پی گشتزنی در جاده زنجان ـ تبریز به یک دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق مشکوک شده و آن را متوقف کردند. بررسی‌ها نشان می‌داد این خودرو حامل مقادیر زیادی مشروبات الکلی است. او ادامه داد: قاچاقچیان اما با مأموران درگیر شدند و قصد فرار داشتند که در این حادثه سروان مهدی هادی بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان با وی به شهادت رسید. فرمانده انتظامی زنجان در ادامه گفت:‌ بعد از این حادثه قاچاقچیان پا به فرار گذاشتند که ساعتی بعد 3نفر از آنها دستگیر شدند و 2خودرو حامل مقادیر زیادی کالای ممنوعه توقیف شد.