کد خبر : 61685 تاریخ : ۱۴۰۲/۲/۲۹ - 18:41
بازداشت سارق با شلیک پلیس «حوادث امروز» دزد شب‌رو که در جریان طرح مهار ماموران کلانتری عباس‌آباد گرفتار شده بود با شلیک پلیس بازداشت شد. «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

«حوادث امروز» دزد شب‌رو که در جریان طرح مهار مأموران کلانتری عباس‌آباد گرفتار شده بود با شلیک پلیس بازداشت شد. «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

سرهنگ محمد گودرزی، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: چند شب قبل مأموران کلانتری عباس آباد هنگام گشت‌زنی در خیابان بهشتی به موتورسوار عبوری مظنون شده و بعد از بررسی شماره پلاک آن متوجه شدند که موتورسیلکت چندی قبل در شرق تهران اعلام سرقت شده است. راکب موتورسیلکت وقتی متوجه حضور گشت پلیس شد با سرعت و با حرکات مارپیچ فرار کرد و در جریان فرارش به خودروهای عبوری هم خسارت وارد کرد با این حال عملیات تعقیب و گریز به جریان افتاد. همزمان مأموران پلیس با اجرای طرح مهار و شلیک هوایی موفق شدند موتورسیلکت را متوقف کنند. راکب موتورسیکلت وقتی مأموران را در یک قدمی خود دید با قمه به سمت پلیس حمله کرد و در ادامه در حالی که تلاش می‌کرد از دیوار خانه‌ای بالا برود بازداشت شد. مأموران پلیس در بازرس از کوله‌پشتی او مقدار زیادی لوازم سرقتی کشف کردند. بررسی سوابق متهم نشان داد که وی از مجرمان سابقه‌دار است که بارها به اتهام جرایم مختلف بازداشت و به زندان افتاده بود. متهم در بازجویی‌ها گفت که موتورسیکلت را از شرق تهران سرقت کرده و در ساعت‌های پایانی شب از شهروندان زورگیری می‌کرد که بازداشت شد. تحقیقات برای کشف جرایم متهم 37 ساله در جریان است.

-