کد خبر : 71690 تاریخ : ۱۴۰۲/۲/۳۱ - 08:17
اعتراف به قتل زن پولدار «حوادث امروز»مرد سرایداری که متهم است زن پولداری را به خاطر سرقت اموالش به قتل رسانده به قتل اعتراف کرد . «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

«حوادث امروز»مرد سرایداری که متهم است زن پولداری را به خاطر سرقت اموالش به قتل رسانده به قتل اعتراف کرد . «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

شامگاه دوم دی سال 1400 قاضی محمد حسین زارعی بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ولنجک از قتل زن سالخورده‌ای در خانه اش با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد .

تیم جنایی در محل حادثه با جسد زن 70 ساله‌ای به نام ماهرح روبه‌رو شدند که چند روزی از مرگ او گذشته بود . بررسی های مأموران پلیس نشان داد مقتول ابتدا با روسری اش خفه شده و سپس عامل یا عاملان قتل جسد او را داخل کمد خانه مخفی کرده اند .

عروس مقتول که موضوع را به مأموران خبر داده بود، گفت : « مادرشوهرم زن پولداری است و زن و مردی هم به عنوان سرایدار خانه اش با او زندگی می‌کردند . چند روزی بود از او بی خبر بودم از طرفی هم سرایدارش به تلفن من جواب نمی‌داد که نگران شدم و به در خانه اش آمدم و پس از باز کردن در خانه اش با جسدش داخل کمد روبه‌رو شدم . »

بدین ترتیب زوج سرایدار به عنوان مظنونان حادثه تحت تعقیب قرار گرفتند اما بررسی های مأموران نشان داد متهمان پس از سرقت اموال مقتول و خودروی شاسی بلند او به مکان نامعلومی گریخته‌اند . مأموران چند روز بعد خودرو مقتول را در حاشیه تهران کشف کردند و پس از مدتی هم همسر مرد سرایدار را بازداشت کردند . متهم در بازجویی‌ها منکر جرمش شد و گفت روز حادثه شوهرش با زن پولدار درگیر شده است .

بازداشت قاتل

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت اوایل اردیبهشت به مأموران پلیس خبر رسید قاتل فراری در مغازه جگرکی درتهران مشغول به کار است . سپس مأموران متهم را شناسایی و بازداشت کردند . مرد جوان در بازجویی‌ها با طرح ادعایی قتل را انکار کرد و گفت : « من و همسرم سرایدار ماهرخ بودیم و مبلغ 6 میلیارد تومان به او پول دادیم تا برای ما سرمایه‌گذاری کند اما او پول ما را پس نداد و روز حادثه هم ما او را با داروی مسموم نیمه بی هوش و به زور او را وادار کردیم چند سفته و برگ سفید را امضاء و انگشت بزند و بعد هم فرار کردیم و خبر نداریم چه کسی او را به قتل رسانده است . »

ادعای جدید

متهم در بازجویی های بعدی تلاش کرد با تناقض گویی مأموران را فریب دهد اما صبح دیروز با طرح ادعای جدیدی به قتل زن پولدار اعتراف کرد . وی گفت : « در بازجویی‌ها ابتدایی دروغ گفتم 6 میلیارد تومان به مقتول پول داده بودم . من و همسرم مقدار زیادی طلا داشتیم که چند میلیارد تومان ارزش داشت و برای سرمایه‌گذاری به ماهرخ دادیم . ما هیچ سند و مدرکی نداشتیم و او هم طلاها را به ما پس نمی‌داد و ادعا می‌کرد تمامی طلاها سرقت شده است . روز حادثه او را نیمه بی هوش کردیم و از او امضاء گرفتیم که به او طلا داده‌ایم و بعد پیکر نیمه جان او را داخل کمد قرار دادیم . یک روز بعد دوباره برای گرفتن امضای دیگری به سراغش رفتیم و از او خواستیم واقعیت را بگوید اما او دوباره گفت طلاها را سارقی دزدیده است و من هم عصبانی شدم و او را با روسری اش خفه کردم . »

تحقیقات از متهم ادامه دارد .