کد خبر : 71691 تاریخ : ۱۴۰۲/۲/۳۱ - 08:22
مرگ قاتل با شلیک پلیس «حوادث امروز» مرد افغان که به اتهام ارتکاب دو قتل در شهرستان ورامین تحت تعقیب قرار داشت با شلیک پلیس به کام مرگ رفت«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

«حوادث امروز» مرد افغان که به اتهام ارتکاب دو قتل در شهرستان ورامین تحت تعقیب قرار داشت با شلیک پلیس به کام مرگ رفت«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

سردار دلاور القاصی‌مهر فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: صبح روز 27 اردیبهشت ماه حادثه تیراندازی مقابل اداره برق شهرستان ورامین اتفاق افتاد. بررسی‌های پلیس بعد از حضور در محل نشان داد که زنی جوان که تبعه افغانستان است با شلیک گلوله هدف قرار گرفته و جانش را از دست داده است. بررسی های بعدی نشان داد که عامل قتل شوهر مقتول است که تحت تعقیب قرار گرفت. بررسی‌های بیشتر نشان داد که زوج افغان لحظاتی قبل از حادثه از ساختمان دادگستری خارج شده ودر مسیر رفتن به خانه حادثه خونین رقم خورده است. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات برای بازداشت متهم به جریان افتاد. در حالی که تحقیقات جریان داشت خبر رسید متهم یکی از دوستان همسرش را هم با شلیک گلوله به قتل رسانده است. با حضور پلیس در محل و انتقال دومین جسد به پزشکی قانونی بررسی‌های پلیس برای بازداشت مرد افغان در جریان بود تا این که روز گذشته مأمورن موفق شدند مخفیگاه وی در یکی از مناطق دور افتاده پاکدشت را شناسایی کنند. همزمان با حضور پلیس در محل متهم شروع به تیرندازی به سمت پلیس کرد که در جریان تبادل آتش با شلیک پلیس به کام مرگ رفت.

سردار دلاور القاصی‌مهر فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان این که انگیزه مرد افغان از ارتکاب دو قتل کاملا خانوادگی بوده گفت برسی های بیشتر در این باره جریان دارد.