کد خبر : 81774 تاریخ : ۱۴۰۲/۳/۱۴ - 19:31
بازداشت سارق مزدا3 در تعقیب و گریز پلیس «حوادث امروز»سرکلانتر چهارم پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق خودرو و کشف خودرو سرقتی ساعاتی پس از سرقت در شرق تهران خبر داد. «حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»سرکلانتر چهارم پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق خودرو و کشف خودرو سرقتی ساعاتی پس از سرقت در شرق تهران خبر داد. «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.
سرهنگ " اردشیر نادری" اظهارداشت: روز گذشته مأموران گشت کلانتری 126 تهرانپارس حین گشت زنی در خیابان "جلیلوند" تهران به یک دستگاه خودرو مزدا3 که پلاک خود را مخدوش کرده بود مشکوک میشوند.وی با بیان اینکه مأموران جهت بررسی بیشتر به خودرو مزدا3 مراجعه میکنند افزود متهم به محض روئیت مأموران با سرعت از محل متواری شد که مأموران در یک تعقیب و گریز در حالی که خودرو سرقتی با یک دستگاه خودروی تبیا برخودرو و متوقف میشود متهم را دستگیر میکنند.سرهنگ نادری گفت: در بررسی اولیه از خودروی مزدا3 مشخص شد زاپاس، ضبط و باند خودرو سرقت شده است که مأموران پس از اخذ مجوز از مقام قضائی و مراجعه به مخفیگاه متهم همه اموال سرقت شده از خودرو را کشف کردند.این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی اولیه از داخل خودرو متهم الات و ادوات سرقت کشف شد و متهم 44 ساله به سرقت خودرو در روز جاری و 3 سرقت مشابه دیگر از شرق تهران اعتراف کرد که در این خصوص شناسایی مالباختگان در دستور کاری کلانتری 126 تهرانپارس قرار گرفت.سرهنگ نادری با اشاره به سوابق سرقت متهم در امر سرقت و تحمل حبس در زندان در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد.