کد خبر : 81781 تاریخ : ۱۴۰۲/۳/۱۶ - 08:13
تلاش پلیس برای دستگیری پسر ناخلف « حوادث امروز» پسر معتادی که پس از شروع به قتل خانواده اش ، خودروی پدرش را سرقت کرده بود تحت تعقیب ماموران پلیس تهران قرار گرفت . « حوادث امروز» گزارش می دهد.

« حوادث امروز» پسر معتادی که پس از شروع به قتل خانواده اش، خودروی پدرش را سرقت کرده بود تحت تعقیب مأموران پلیس تهران قرار گرفت . « حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

چند روز قبل مرد میانسالی در تهران سراسیمه به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از پسرجوانش به نام بهزاد به اتهام سرقت خودرو سمند و شروع به قتل شکایت کرد .

شاکی در توضیح ماجرا به قاضی غلامحسین صادق زاده بازپرس شعبه هفتم گفت : « پسرم تا قبل از جوانی انسانی سر به راه و خوبی بود اما در دوران جوانی با افراد نابابی دوست شد و در رفت و آمد با آنها معتاد به مواد مخدر شد . پس از اینکه معتاد شد چند باری او را به کمپ ترک اعتیاد بردیم اما دوباره آلوده می‌شد تا اینکه از چند سال قبل به مواد مخدر شیشه روی آورد و الان هم شیشه مصرف می‌کند . آزار و اذیت او از زمانی شروع شد که شروع به مصرف شیشه کرد و در توهم شیشه دست به کارهای خطرناکی زد . به طوریکه کمپ های ترک اعتیاد هم از ترس او را برای ترک اعتیاد قبول نمی‌کنند . »

شروع به قتل

وی ادامه داد : « بهزاد روز به روز بدتر می‌شد و آزار و اذیتش علاوه بر من و دیگر اعضای خانواده مان به همسایه‌ها رسیده بود و همه از او می‌ترسیدیم . او هر روز که پول کم می‌آورد من و مادرش و دیگر اعضای خانواده را کتک می‌زد و با تهدید از ما پول می‌گرفت . اگر پولی نداشتم تهدید به قتل می‌کرد وسایل خانه را سرقت می‌کرد و می‌فروخت . بهرحال از ترس جانمان با او هیچ کاری نمی‌کردیم تا اینکه مدتی قبل شیشه مصرف کرده بود و به خانه آمد و مثل همیشه از ما پول خواست . وقتی با درخواستش مخالفت کردیم ما در خانه حبس کرد و خانه را به آتش کشید . در میان شعله های آتش گرفتار شده بودیم که همسایه‌ها به آتش‌نشانی خبر دادند و آتش‌نشان‌ها هم آمدند و آتش را خاموش کردند و ما را مرگ نجات دادند . »

آدم ربایی

شاکی در ادامه گفت : « مدتی قبل بهزاد برای تفریح همراه دوستانش به شهری رفته بود و در آنجا پس از اینکه شیشه مصرف کرده بود راه زن جوانی را سد کرده و می‌خواسته بود زن جوان را برباید که اهالی آن محل از راه رسیده بودند و زن جوان را نجات داده بودند و بعد هم پسرم دستگیر و به اداره پلیس منتقل شده بود . او در بازجویی‌ها گفته بود در توهم شیشه دست به حادثه زده است و تحقیقات هم نشان داده بود او توهم داشته و به همین دلیل پلیس از من خواست به شهرستان رفتم و او را آزاد کردم .

بهزاد زندگی ما را سیاه کرده بود و تهدید و اقدام به قتل های او ادامه داشت به طوریکه این اواخر همسایه‌ها و بستگان هم از دست او آسایش و آرامش نداشتند وحتی از ترس زمانی که ما را کتک می‌زد دخالت و میانجیگری هم نمی‌کردند تا اینکه یک روز قبل او به خانه مان آمد و از ما پول خواست . پولی نداشتیم به او بدهیم که خودرو سواری سمند مرا سرقت کرد و تهدید کرد خودرو را به مکانی شلوغ می‌برد و در آنجا آتش می‌زند تا به افراد و خودروهای دیگر خسارت جانی ومالی وارد کند . الان نگرانیم او حادث تلخی را رقم بزند و درخواست داریم خودروم را متوقف و پسرم را دستگیر کنید تا به جان و مال مردم خسارت وارد نکند .

با طرح این شکایت بازپرس جنایی دستور بازداشت بهزاد و توقف خودرو را صادر کرد . تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد .