کد خبر : 81804 تاریخ : ۱۴۰۲/۳/۱۹ - 18:13
قتل پسرخاله در عروسی «حوادث امروز»دو پسر خاله در جشن عروسی درگیری خونینی را رقم زدند که در جریان آن یکی از آنها به قتل رسید . «حوادث امروز» گزارش میدهد.

«حوادث امروز»دو پسر خاله در جشن عروسی درگیری خونینی را رقم زدند که در جریان آن یکی از آنها به قتل رسید . «حوادث امروز» گزارش میدهد.

ساعت 23:30 شامگاه چهارشنبه 17 خرداد قاضی محمد مهدی براعه بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از قتل مرد جوانی در مجلس عروسی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد .

تیم جنایی در تالار عروسی حوالی منطقه خاوران در یکی از خیابان های جنوب شرقی تهران با جسد مرد جوان افغانی به نام کریم روبه‌رو شدند که با ضربه چاقویی به قتل رسیده بود.

بررسی های مأموران پلیس نشان داد مقتول از مدتی قبل با پسر خاله اش اختلاف داشته تا اینکه ساعتی قبل در مراسم عروسی یکی از دوستانشان درگیری مرگباری را رقم می‌زنند . همچنین مشخص شد قاتل وقتی متوجه می‌شود پسر خاله اش در جشن عروسی دعوت است به تالار می‌آید و پس از قتل فرار می‌کند .

یکی از شاهدان عینی قتل به مأموران پلیس گفت : « چند سالی است خانواده کریم با خانواده پسر خاله اش به نام منصور در افغانستان با هم اختلاف دارند . آنها چند باری به خاطر مسائل خانوادگی و طایفه‌ای با هم درگیر شده بودند اما با میانجیگری ریش سفیدان و بستگان دیگر آشتی می‌کردند . اختلاف خانوادگی آنها باعث شده بود دو پسر خاله هم چند باری با هم درگیر شوند و از هم کینه به دل بگیرند . امشب عروسی یکی بستگانمان بود و کریم هم در مراسم جشن دعوت بود . همه در حال شادی بودیم که منصور وارد مجلس شد و با کریم درگیر شد . او ناگهان با چاقو ضربه‌ای به کریم زد و وقتی دید او خونین روی زمین افتاد به سرعت فرار کرد . ما تلاش کردیم مانع فرار او شویم اما موفق نشدیم و بلافاصله با اورژانس و اداره پلیس تماس گرفتیم و موضوع را خبر دادیم . امامتأسفانه کریم به خاطر خونریزی شدید فوت کرد . »

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش های لازم مأموران پلیس به دستور بازپرس جنایی در تلاشند تا قاتل فراری را بازداشت کنند .

تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد .