کد خبر : 81807 تاریخ : ۱۴۰۲/۳/۱۹ - 18:37
قتل شوهر در عروسی دختر «حوادث امروز» زنی که در مراسم عروسی دخترش شوهرش را به قتل رسانده بود دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد . «حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» زنی که در مراسم عروسی دخترش شوهرش را به قتل رسانده بود دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد . «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

چند روز قبل به مأموران پلیس شهرستان زابل خبر رسید مرد میانسالی در مراسم جشن عروسی زخمی و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است .

با اعلام این خبر تیمی از مأموران پلیس راهی محل حادثه که تالاری در یکی از خیابان های اصلی شهر زابل است شدند . مأموران پلیس دریافتند مرد 55 ساله‌ای جلو در تالار عروسی با ضربه چاقویی به پشتش زخمی و به بیمارستان منتقل شده است . بنابراین مأموران برای ادامه تحقیقات به بیمارستان رفتند که تیم پزشکی اعلام کرد مرد زخمی بر اثر شدت جراحات فوت کرده است .

بررسی های مأموران پلیس نشان داد مقتول در مراسم عروسی دخترش با همسرش درگیر شده و همسرش او را با چاقو به قتل رسانده است .

همچنین مشخص شد زن و شوهر از قبل با هم اختلاف داشته‌اند تا اینکه دوباره در پایان مراسم عروسی دخترشان با هم درگیری خونینی را رقم می‌زنند .

سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان درباره این حادثه به ایرنا گفت: پس از این حادثه کارآگاهان پلیس آگاهی در کمتر از 30 دقیقه قاتل را شناسایی و دستگیر کردند . متهم در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد .