کد خبر : 81811 تاریخ : ۱۴۰۲/۳/۲۰ - 19:18
آدم ربایی دروغین با تقلید صدای زنانه «حوادث امروز»مرد جوانی که با تقلید صدای دخترانه از خانواده های پولدار در تهران با ادعای گروگان گرفتن دخترشان اخاذی می کرد به دام افتاد . «حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»مرد جوانی که با تقلید صدای دخترانه از خانواده های پولدار در تهران با ادعای گروگان گرفتن دخترشان اخاذی می‌کرد به دام افتاد . «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

چندی قبل مردی به اداره پلیس رفت و از آدم ربای قلابی به اتهام اذخاذی 500 میلیون تومانی شکایت کرد .

شاکی گفت : « ساعتی قبل مردی با من تماس گرفت و گفت دخترم را در کرج گروگان گرفته و برای آزادی او باید 500 میلیون تومان طلا به او بدهم . همزمان صدای دخترم را از پشت گوشی شنیدم که درخواست کمک می‌کرد و به همین خاطر من تمامی طلاهایمان را برای او فرستادم اما ساعتی بعد دخترم به خانه آمد که فهمیدم متهم مرا تلفنی فریب داده و اصلا دخترم گروگان او نبوده است . »

با شکایت مرد میانسال بررسی های مأموران نشان داد مرد جوان با تقلید صدای دختر شاکی از وی اخاذی کرده و به همین شیوه از تعداد دیگری هم اخاذی کرده است .

مأموران در بررسی های فنی مخفیگاه متهم را در شهرستان کرج شناسایی و وی را قبل از فروش طلاهای شاکی به دام انداختند .

متهم در بازجویی‌ها به اخاذی از چند خانواده در شمال تهران با شگرد تقلید صدای دخترانه و ادعای ربودن دخترشان اعتراف کرد .

پلیس، سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت : « تحقیقات از متهم برای شناسایی شکات احتمالی از سوی کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی ادامه دارد .