کد خبر : 81815 تاریخ : ۱۴۰۲/۳/۲۰ - 19:27
بازداشت قاتل فراری در افغانستان «حوادث امروز»پسر افغانی که پس از قتل عمویش درتهران همراه همسر 14 ساله مقتول به افغانستان فرار کرده بود در به دام طالبان افتاد. «حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»پسر افغانی که پس از قتل عمویش درتهران همراه همسر 14 ساله مقتول به افغانستان فرار کرده بود در به دام طالبان افتاد. «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

قابعد از ظهر یکشنبه 31 اردیبهشت ماه امسال مأموران پلیس تهران تلفنی خبر قتل مرد جوانی را پشت بام ساختمان پنج طبقه اداری حوالی میدان ونک به قاضی وحید ناصری بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران خبر دادند .

بررسی های دوربین های مداربسته تیم جنایی نشان داد مقتول 30 ساله افغانی و سرایدار ساختمان بوده که شب قبل همراه همسر دومش که زن 14 ساله‌ای است وارد ساختمان شده و به اتاقک نگهبانی اش در پشت بام رفته است . همچنین مشخص شد بامداد صبح روز حادثه پسر 17 ساله برادر مقتول که او هم سرایدار ساختمان بغلی است پس از قتل عمویش همراه عروس 14 ساله از محل گریخته است .

بدین ترتیب پسر 17 ساله و تازه عروس تحت تعقیب قرار گرفتند تا اینکه چند روز قبل به مأموران پلیس خبر رسید دو متهم پس از فرار به افغانستان گریخته و چند روز قبل هم از سوی پلیس افغانستان به اتهام قتل بازداشت شده‌اند . مأموران پلیس در تلاشند تا دو متهم را از طریق پلیس اینترپل تحویل گرفته و برای بازجویی به ایران منتقل کنند .