کد خبر : 81825 تاریخ : ۱۴۰۲/۳/۲۱ - 11:58
درخواست قصاص برای نوه خطاکار «حوادث امروز» پسر جوان که در جریان درگیری با پدرش او را به قتل رسانده بود، با درخواست مادربزرگش به قصاص محکوم شد. «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

«حوادث امروز» پسر جوان که در جریان درگیری با پدرش او را به قتل رسانده بود، با درخواست مادربزرگش به قصاص محکوم شد. «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

تحقیقات جنایی در این پرونده از آذرماه سال گذشته و با گزارش قتل مرد ۶۵ساله‌ای در ورامین آغاز شد. با حضور تیم جنایی در محل مشخص شد این مرد در جریان درگیری با پسرش به قتل رسیده است. جسد مقتول که به‌دلیل اصابت جسم تیز به گلویش به قتل رسیده بود به پزشکی‌قانونی منتقل شد و کارآگاهان تحقیق از پسر مقتول را آغاز کردند. پسر جوان درحالی‌که از کار خود پشیمان بود، در تحقیقات گفت: باور کنید قصد کشتن پدرم را نداشتم اما او به سمتم حمله کرد و من هم می‌خواستم از خودم دفاع کنم که تیغ موکت‌بری به گردن پدرم اصابت کرد.

پرونده این قتل با تکمیل تحقیقات برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران ارسال و پسر جوان در شعبه دوم دادگاه و به ریاست قاضی علی دلداری و با حضور قاضی ناصر راهی محاکمه شد. در این جلسه مادر مقتول درخواست قصاص کرد اما فرزندان مقتول برادر خود را بخشیدند. سپس رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به پسر جوان از او خواست در برابر اتهامش دفاع کند که او در تشریح ماجرا گفت: روز حادثه من در خانه خواب بودم که پدرم با لگد مرا از خواب بیدار کرد. نمی‌دانم چرا عصبانی بود و می‌خواست مرا کتک بزند. چاقو در دستش بود که مادرم آن‌را از دستش گرفت اما او همچنان به سمتم حمله کرد. یک تیغ موکت‌بری زیر مبل بود که آن را برداشتم تا مانع کتک‌های پدرم شوم اما او به سمتم آمد که در این گیر و دار لبه تیغ به گردنش اصابت کرد و رگش برید. خیلی تلاش کردم تا مانع خونریزی شوم اما او مرد. من از این کار پشیمانم و قصد کشتن پدرم را نداشتم.پس از دفاعیات متهم، قضات وارد شور شده و با توجه به دفاعیات متهم و درخواست مادربزرگش او را به قصاص محکوم کردند.