کد خبر : 81837 تاریخ : ۱۴۰۲/۳/۲۳ - 10:33
آدم ربایی برای تصاحب زمین 5 میلیاردی «حوادث امروز» مردی که متهم است باهمدستی دو نفر دیگر برادر زنش را برای تصاحب ملک 5 میلیاردی اش ربوده است تحت تعقیب ماموران پلیس قرار گرفت . «حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» مردی که متهم است باهمدستی دو نفر دیگر برادر زنش را برای تصاحب ملک 5 میلیاردی اش ربوده است تحت تعقیب مأموران پلیس قرار گرفت . «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.
به گزارش جوان، صبح دیروز مردی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از شوهر خواهر و دو مرد دیگر به اتهام آدم ربایی به خاطر تصاحب ملک 5 میلیارد تومانی اش شکایت کرد .
شاکی در توضیح ماجرا گفت : « روز قبل در شهر ری بودم که برادرزنم به نام فرید با من تماس گرفت . او برای انجام کاری با من در یکی از خیابان های منطقه خانی آباد در جنوب تهران قرار گذاشت و من هم سریع به محل قرار رفتم . کنارخیابان منتظر او بودم که ناگهان دو مرد غریبه همراه برادر زنم به من حمله کردند و به زور مرا سوار خودروی کردند و به راه افتادند . در حالی که شوکه شده بودم و آنها هم مرا تهدید به مرگ کردند و سپس مرا به خانه‌ای در جنوب تهران منتقل کردند . در آنجا آنها مرا به شدت شکنجه دادند و سپس به زور امضاء و اثر انگشت گرفتند که یکی از زمین هایم را به ارزش 5 میلیارد تومان به برادر زنم فروخته‌ام . بهرحال من از ترس امضاء کردم و وقتی هم حالم بد شد مرا داخل خیابانی رها کردند و از محل گریختند . الان از آنها به اتهام آدم ربایی و اقدام به تصاحب غیر قانونی اموالم شکایت دارم . »
با شکایت مرد میانسال پرونده به دستور قاضی دادسرا برای بررسی در اختیار مأموران پلیس قرار گرفت . بدین ترتیب سه متهم تحت تعقیب مأموران پلیس قرار گرفتند .