کد خبر : 81847 تاریخ : ۱۴۰۲/۳/۲۳ - 18:52
مرگ مشکوک مرد تنها بررسی می شود «حوادث امروز» زن میانسالی که در صحنه مرگ مشکوک مرد پولداری اموال او را از خانه اش سرقت کرده بود از سوی ماموران بازداشت شد . تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد. «حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» زن میانسالی که در صحنه مرگ مشکوک مرد پولداری اموال او را از خانه اش سرقت کرده بود از سوی مأموران بازداشت شد . تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد. «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

به گزارش جوان، ساعت 11:45 دقیقه قبل از ظهر دیروز سه شنبه 23 خرداد مأموران پلیس تهران به قاضی وحید ناصری بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران خبر دادند زن میانسالی را در جریان فوت مشکوک مرد 70 ساله‌ای به اتهام سرقت اموال مرد فوت شده بازداشت کرده‌اند .

یکی از مأموران گفت : « ساعتی قبل مردی تماس گرفت و گفت یکی از دوستانش در محل زندگی اش حوالی میدان تجریش به طرزمشکوکی فوت کرده است . وقتی به محل حادثه آمدیم آن مرد گفت که دوستش تنها زندگی می‌کرده و خانواه اش خارج از کشور هستند . او با کلیدی که داشته بود به خانه دوستش می‌آید و با جسد او روبه‌رو می‌شود . در حالی که تحقیقات درباره حادثه ادامه داشت زن میانسالی با کلیدی که همراه داشت وارد خانه شد . زن میانسال ادعا کرد از بستگان مرد فوت شده است و از خانه او کلید دارد . بهرحال ما سرگرم دستورات بازپرس برای انتقال جسد به پزشکی قانونی بودیم که به رفتارهای زن میانسال مشکوک شدیم و وقتی خودرو او را بازرسی کردیم متوجه شدیم زن میانسال تعدادی شی عتیقه و تعدادی مدارک و اسناد متعلق به مرد فوت شده را سرقت و به داخل خودروش برده است . »

با اعلام این خبر زن سارق برای تحقیق به دستور بازپرس جنایی بازداشت شد . همچنین جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد .تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد .