کد خبر : 81849 تاریخ : ۱۴۰۲/۳/۲۵ - 15:49
قتل رفیق بر سر چاقوی تزیینی «حوادث امروز»درگیری دو پسر نوجوان بر سر چاقوی تزئینی با مرگ یکی از َآن‌ها پایان یافت.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»درگیری دو پسر نوجوان بر سر چاقوی تزئینی با مرگ یکی از َآن‌ها پایان یافت.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

ساعت ۲۲:۳۰ شامگاه سه‌شنبه ۲۳‌خرداد‌ماه، قاضی وحید ناصری، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن از قتل پسر نوجوانی باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.
تیم جنایی در بیمارستان با جسد خونین پسر ۱۷ ساله‌ای به نام مقصود روبه‌رو شد که با اصابت ضربات چاقو به قلب، کتف و گردنش به قتل رسیده بود.
بررسی‌های تیم جنایی نشان داد مقتول ساعتی قبل در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران با پسر نوجوانی به نام کامران درگیر و در جریان آن با چاقوی کامران زخمی و برای درمان به بیمارستان منتقل می‌شود. پس از آن تیم پزشکی تلاش زیادی برای نجات جان مقصود انجام می‌دهد، اما او بر اثر شدت خونریزی به کام مرگ می‌رود.
پسر جوانی که پیکر زخمی مقصود را به بیمارستان منتقل کرده بود، گفت: «من از دوستان صمیمی مقتول هستم. مقصود چاقوی تزئینی خیلی زیبایی داشت که یکی از دوستان نزدیکش به او هدیه داده بود. او چاقوی تزئینی‌اش را خیلی دوست داشت و همیشه همراهش بود. کامران هم دوست مقتول بود و با هم رفت و آمد داشتند تا اینکه مدتی قبل چاقوی تزئینی مقصود را برای چند روز امانت گرفت. او قرار بود چاقو را پس از چند روز به مقصود برگرداند، اما امروز و فردا می‌کرد. آن‌ها چند باری به خاطر همان چاقو با هم مشاجره لفظی کرده بودند.»
قرار مرگ
وی ادامه داد: «درگیری و مشاجر‌های لفظی آن‌ها ادامه داشت. کامران چاقوی مقصود را پس نمی‌داد، از طرفی مقصود هم کوتاه نمی‌آمد و نمی‌توانست از چاقوی تزئینی‌اش بگذرد و می‌گفت آن چاقو هدیه دوست صمیمی‌اش است. شب حادثه آن‌ها با هم قرار گذاشتند تا درباره اختلافشان صحبت کنند. من همراه مقتول به محل قرار رفتم، کامران آنجا منتظر ما بود. آن‌ها ابتدا با هم حرف زدند تا اینکه لحظاتی بعد مشاجره لفظی‌شان شروع شد. وقتی درگیری بالا گرفت کامران با چاقو ضرباتی به مقصود زد و به سرعت از محل گریخت. دوستم غرق در خون روی زمین افتاد و من هم بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و او را به بیمارستان منتقل کردم، اما متأسفانه فوت کرد.»
سپس مأموران به دستور بازپرس جنایی برای دستگیری قاتل به محل زندگی او رفتند، اما دریافتند کامران پس از قتل به مکان نامعلومی گریخته است. همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، جسد مقتول برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی منتقل شد.
مأموران در تلاشند متهم فراری را دستگیر و زوایای پنهان این حادثه را برملا کنند.