کد خبر : 81855 تاریخ : ۱۴۰۲/۳/۲۵ - 16:27
3 کشته در تصادف پژو با نیسان «حوادث امروز» سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی اعلام کرد: برخورد شدید خودروی سواری پژو با وانت نیسان در جاده شبستر-تسوج سه کشته و یک مصدوم برجای گذاشت. «حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی اعلام کرد: برخورد شدید خودروی سواری پژو با وانت نیسان در جاده شبستر-تسوج سه کشته و یک مصدوم برجای گذاشت. «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

وحید شادی نیا با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۳ : ۲۰ دقیقه شب گذشته(چهارشنبه ۲۴ خردادماه) گزارش برخورد یک دستگاه خودروی پژو۴۰۵ با وانت نیسان در محور شبستر-تسوج، نرسیده به سه راه خامنه به دیسپچ مرکز اورژانس استان اعلام شد،وی افزود: کارشناسان اورژانس سریعا به همراه دو دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و در بررسی اولیه مشخص شد یکی از سرنشینان در دم فوت کرده است.وی ادامه داد: دو مصدوم دیگر نیز علی‌رغم اقدامات به موقع فوریت‌های پزشکی و ادامه تلاش‌ها در بیمارستان فوت کردند.شادی نیا گفت: مصدوم دیگر این حادثه هم با شکستگی مهره توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان فاطمیه شبستر منتقل شد.وی افزود: در این حادثه یک زن باردار ۲۹ساله، مرد ۶۵ساله و زن ۵۵ساله فوت کردند.