کد خبر : 81917 تاریخ : ۱۴۰۲/۴/۶ - 08:28
پلیس در جستجوی قاتلان مرد مسافربر «حوادث امروز»ماموران پلیس تهران جسد راننده تاکسی را در یکی از خیابان های شرقی پیدا کردند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود . تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان قتل ادامه دارد . «حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»مأموران پلیس تهران جسد راننده تاکسی را در یکی از خیابان های شرقی پیدا کردند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود . تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان قتل ادامه دارد . «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

ساعت 5 صبح دیروز دوشنبه پنجم تیر قاضی محمد مهدی براعه با تماس تلفنی مأموران پلیس ازکشف جسد مردی در یکی از خیابان های شرقی تهران با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد . تیم جنایی در محل حادثه داخل جوی آبی در تقاطع بزرگراه شهید سلیمانی و یاسینی با جسد مرد 63 ساله‌ای به نام احمد روبه‌رو شدند که با 8 ضربه چاقو از پشت و یک ضربه به گردن به قتل رسیده بود . بررسی‌ها نشان داد مقتول راننده تاکسی بوده اما مدتی قبل خودرو تاکسی اش را می‌فروشد و خودروی پرایدی می‌خرد و با آن مسافرکشی می‌کند . مأموران پلیس دریافتند وی دیروز از خانه اش در یکی از محله های جنوب تهران با خودرو پرایدش برای مسافرکشی بیرون می‌آید تا اینکه دقایقی قبل دو زن هنگام عبور از این محل جسد او را داخل جوی آب پیدا و به پلیس خبر می‌دهند . همچنین مشخص شد وی به احتمال زیاد در حوالی بزرگراه آزادگان به قتل رسیده چون تلفن همراه او را مرد رهگذری در آن محل پیدا کرده است . بدین ترتیب همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی بازپرس جنایی به مأموران پلیس دستور داد پلاک خودرو مقتول که به سرقت رفته است به گشت های پلیسی برای توقیف اعلام شود . تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان قتل ادامه دارد .