کد خبر : 81918 تاریخ : ۱۴۰۲/۴/۶ - 08:28
مرد متجاوز قاتل فراری بود «حوادث امروز»مردی که از هفت سال قبل به اتهام قتل همسرش تحت تعقیب پلیس مشهد بود پس از تعرض به زنی جوان در شهرستان شاهرود بازداشت شد.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»مردی که از هفت سال قبل به اتهام قتل همسرش تحت تعقیب پلیس مشهد بود پس از تعرض به زنی جوان در شهرستان شاهرود بازداشت شد.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ئی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: چند روز قبل زنی به مأموران پلیس شهرستان شاهرود خبر داد که از سوی مردی شیطان صفت موردآزار قرار گرفته است. با اطلاعاتی که زن جوان در اختیار پلیس گذاشت مأموران در این باره تحقیق کرده و موفق شدند متهم را در یکی از مرغداری‌های حاشیه شهرک صنعتی شاهرود شناسایی و بازداشت کنند. درحالیکه متهم از سوی شاکی شناسایی شده بود، متهم مدعی شد تبعه کشور افغانستان است و در جریان حادثه نقش نداشته است. بررسی های بعدی پلیس اما نشان داد متهم اهل استان خراسان رضوی است و از هفت سال قبل به اتهام قتل همسرش تحت تعقیب پلیس قرار دارد. بعداز آن بود که مرد شیطان صفت به جرمش اعتراف کرد. تحقیقات برای کشف جرایم بیشتر متهم جریان دارد.