کد خبر : 81920 تاریخ : ۱۴۰۲/۴/۶ - 08:27
بازداشت 3 عضو خانواده در کشف جسد مثله‌ یک زن «حوادث امروز»تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی تهران از سه عضو یک خانواده که به اتهام قتل زن جوان و مثله کردن جسد وی بازداشت شده‌اند جریان دارد. «حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی تهران از سه عضو یک خانواده که به اتهام قتل زن جوان و مثله کردن جسد وی بازداشت شده‌اند جریان دارد. «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

دو روز قبل مأموران پلیس آگاهی تهران از کشف جسد مثله شده زنی در محله خزانه با خبر شده ودر محل حاضر شدند. بررسی‌های تیم جنایی نشان داد جسد مثله شده متعلق به زنی حدوا 35 ساله است که به طرز دلخراشی به قتل رسیده و داخل یخدان کنار سطل زباله رها شده است. بررسی‌های اولیه نشان داد که بیش از دو هفته از وقوع حادثه گذشته، به طوری که جسد دچار جمود نعشی شده و عامل یا عاملان حادثه بعد از ارتکاب قتل بخشی از بقایای جسد را به این محل منتقل کرده‌اند. همزمان با انتقال بقایای جسد به پزشکی قانونی تحقیقات تیم جنایی به سرپرستی قاضی محمدرضا صاحب جمعی بازپرس ویژه قتل به جریان افتاد. سرهنگ نمک‌شناس، مدیر اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد کارآگاهان پلیس در جریان تحقیقات میدانی متوجه شدند یخدان حامل جسد با خودروی وانت پیکان سفید رنگ به محل منتقل و آن‌جا رها شده است. بعد از به دست آمدن این سرنخ مالک 75 ساله خودرو در محله خزانه شناسایی و بازداشت شد. کارآگاهان پلیس در جریان بازرسی از خانه متهم احتمال دادند همسر 60 ساله و پسر 30 ساله‌اش در جریان حادثه نقش داشته باشند که تحقیقات از آن‌ها جریان دارد.