کد خبر : 81925 تاریخ : ۱۴۰۲/۴/۸ - 14:36
سرقت های طلایی دزد شیک پوش «حوادث امروز» ماموران پلیس تهران سارق شیک پوش را که سالمندان را با وعده پرداخت وام فریب داده و طلای آن هارا سرقت می کرد بازداشت کردند.«حوادث امروز» گزارش می دهد.کارآگاهان پلیس همچنین یک سارق طلا و یک مالخر را که صاحب یک طلافروشی در جنوب تهران است، بازداشت کردند. مرد سارق با کت و شلوار اتوکشیده زنان و مردان سالخورده را با وعده تسهیلات وام فریب می‌داد و با تهدید چاقو طلاهایشان را سرقت می‌کرد و به مرد طلافروش می‌فروخت که هر دو بازداشت شدند.

«حوادث امروز» مأموران پلیس تهران سارق شیک پوش را که سالمندان را با وعده پرداخت وام فریب داده و طلای آن هارا سرقت می‌کرد بازداشت کردند.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.کارآگاهان پلیس همچنین یک سارق طلا و یک مالخر را که صاحب یک طلافروشی در جنوب تهران است، بازداشت کردند. مرد سارق با کت و شلوار اتوکشیده زنان و مردان سالخورده را با وعده تسهیلات وام فریب می‌داد و با تهدید چاقو طلاهایشان را سرقت می‌کرد و به مرد طلافروش می‌فروخت که هر دو بازداشت شدند.
به چه اتهامی بازداشت شدی؟
سرقت طلا.
درباره شیوه‌ای که سرقت می‌کردی، توضیح بده.
من کت و شلوار به تن می‌کردم و خیلی شیک و مجلسی به مراکز تأمین اجتماعی می‌رفتم. در آنجا مردان و زنان سالخورده‌ای را که به دنبال امور بازنشستگی‌شان آمده بودند، شناسایی می‌کردم و زمانی که از ساختمان خارج می‌شدند به دنبالشان می‌رفتم و نقشه‌ام را اجرا می‌کردم.
نحوه اجرای نقشه‌ات چطور بود؟
به خاطر اینکه لباس رسمی به تن داشتم با من همکاری می‌کردند. حرفم را با این سؤال شروع می‌کردم که آیا به دنبال وام ۴۰۰ میلیونی با سود کم به تأمین اجتماعی آمده بودید. وقتی از وام بالا با سود کم حرف می‌زدم، آن‌ها کنجکاو می‌شدند. وقتی اشتیاقشان را می‌دیدم، می‌گفتم که برای تشکیل پرونده می‌خواهم به بانک بروم و آن‌ها را تشویق می‌کردم که آن‌ها هم برای دریافت وام اقدام کنند.
چطور اعتمادشان را جلب می‌کردی؟
به هر حال گرفتن وام مستلزم همراه داشتن مدارک است و آن‌ها با خودشان مدارک نداشتند. وقتی به من می‌گفتند که مدارک همراه ندارند، خودم را مشتاق کمک به آن‌ها نشان می‌دادم و برای برداشتن مدارک همراهشان به خانه‌شان می‌رفتم. آنجا با تهدید چاقو محل نگهداری طلاهایشان را پیدا و طلا‌ها را سرقت می‌کردم.