کد خبر : 81935 تاریخ : ۱۴۰۲/۴/۱۰ - 08:15
قتل کودک خردسال با دمپایی «حوادث امروز» پرونده زن میانسال که به اتهام قتل پسرخوانده خردسالش در بازداشت به سر می‌برد، در دادگاه کیفری یک استان آذربایجان شرقی بررسی می‌شود. «حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» پرونده زن میانسال که به اتهام قتل پسرخوانده خردسالش در بازداشت به سر می‌برد، در دادگاه کیفری یک استان آذربایجان شرقی بررسی می‌شود. «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

دهم آبان ماه سال گذشته کارکنان یکی از بیمارستان‌های تبریز پلیس را از ماجرای مرگ مشکوک پسربچه‌ای خردسال با خبر کردند. با حضور پلیس در محل مشخص شد پسربچه چهار ساله با علائم بیهوشی به بیمارستان منتقل شدم و تلاش‌های تیم پزشکی برای نجات جان بیمار ثمری نداشته و او فوت شده‌است.

پدر کودک در اولین تحقیقات به پلیس گفت: ساعتی قبل همسرم به من خبر داد که پسربچه‌ام حالش بد شده و از من درخواست کمک کرد. من هم به سرعت خودم را به خانه رساندم و با هم بچه را به بیمارستان منتقل کردیم، اما او فوت شد.
همسر او وقتی مورد تحقیق قرار گرفت، ماجرای مرگ کودک چهار ساله را بر ملا کرد. زن ۴۲ ساله گفت: بچه‌ای که فوت شد، پسر شوهرم بود. ساعتی قبل او در خانه بیقراری می‌کرد که من کنترل رفتارم را از دست دادم و با دمپایی چند ضربه به سرش زدم که از هوش رفت. بعد با شوهرم تماس گرفتم و با هم او را به بیمارستان منتقل کردیم که فوت شد.
گزارش پزشکی قانونی نشان داد که طفل به دلیل خونریزی مغزی ناشی از اصابت جسم خارجی به کام مرگ رفته‌است.
بعد از آن بود که زن میانسال به اتهام قتل بازداشت شد. او در شرح بیشتر ما‌جرا گفت: من چند سال قبل در حالی که دو بچه ۹ و ۱۰ ساله داشتم، از شوهرم طلاق گرفتم. بعد از آن بود که با محمد که پنج سال از من کوچکتر بود، آشنا شدم. او هم از همسرش جدا شده‌بود و پسربچه‌ای چهار ساله داشت. مدتی که گذشت او پیشنهاد ازدواج داد که با هم ازدواج کردیم. بعد از آن ما زندگی خوبی داشتیم تا اینکه چند روز قبل از حادثه دچار درد در ناحیه قفسه سینه‌ام شدم. وقتی به پزشک مراجعه کردم به من گفتند به احتمال زیاد به سرطان مبتلا شده‌ام. وقتی این خبر را شنیدم دنیا برایم تیره و تار شد. احتمال دادم که شوهرم من را با دو بچه طلاق دهد. آن روز در خانه وضع بدی داشتم و از طرفی بچه محمد هم مدام بهانه‌گیری می‌کرد و آرام نمی‌شد. هر چه تلاش کردم او را آرام کنم، فایده نداشت که کنترل رفتارم را از دست دادم و با دمپایی چند ضربه به سرش زدم که حالش بد شد. بعد با پدرش تماس گرفتم و با هم بچه را به بیمارستان منتقل کردیم.
با کامل شدن تحقیقات، بازپرس زن میانسال را به اتهام قتل مجرم شناخت و کیفرخواست علیه وی صادر کرد و پرونده برای رسیدگی به شعبه اول دادگاه کیفری یک آذربایجان‌شرقی ارسال شد. متهم به زودی محاکمه می‌شود.