کد خبر : 81953 تاریخ : ۱۴۰۲/۴/۱۲ - 08:16
عروس خطاکار بازداشت شد «حوادث امروز» زن جوانی که متهم است برای قتل شوهرش افرادی را اجیر کرده، اما موفق به قتل نشده است در بازجویی‌ها جرم خود را انکار و ادعای عجیبی را مطرح کرد. شوهر این زن در یک حادثه به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفته است، به‌طوری‌که قادر به صحبت کردن نیست. «حوادث امروز» گزارش می دهد.
«حوادث امروز» زن جوانی که متهم است برای قتل شوهرش افرادی را اجیر کرده، اما موفق به قتل نشده است در بازجویی‌ها جرم خود را انکار و ادعای عجیبی را مطرح کرد. شوهر این زن در یک حادثه به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفته است، به‌طوری‌که قادر به صحبت کردن نیست. «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

فروردین‌ماه امسال زن میانسالی در تهران به اداره پلیس رفت و از عروسش به اتهام اقدام به قتل پسرش شکایت کرد.وی گفت: «پسرم همراه همسر و دو دختر ۹ و ۱۰ ساله‌اش در یکی از محله‌های جنوبی تهران زندگی می‌کند. یک روز قبل فردی با من تماس گرفت و گفت پسرم بهراد در بیمارستان بستری است. به سرعت خودم را به بیمارستان رساندم و دیدم پسرم دست و پا و سرش شکسته و آثار ضرب و جرح فراوانی هم روی بدنش نمایان است. او قادر به حرف زدن نبود و فقط نام همسرش فریده را می‌آورد و تلاش می‌کرد به من بفهماند همسرش این بلا را سرش آورده است. پسرم و همسرش از مدت‌ها قبل با هم اختلاف دارند و من احتمال می‌دهم او افرادی را برای قتل پسرم اجیر کرده است، اما موفق به قتل نشده‌اند. الان از او به اتهام اقدام به قتل شوهرش شکایت دارم.»
با شکایت زن میانسال، پرونده به دستور غلامحسین صادق‌زاده، بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران برای بررسی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
بررسی‌های مأموران نشان داد پیکر زخمی مرد جوان را رهگذران در یکی از خیابان‌ها پیدا و برای درمان به بیمارستان منتقل کرده‌اند.
مأموران پلیس در نخستین گام از فریده تحقیق کردند و او در ادعایی گفت که روز حادثه شوهرش برای خرید از خانه بیرون رفته و دیگر بازنگشته است.
حادثه عمدی
همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، پزشکی قانونی اعلام کرد آثار ضرب و جرح روی بدن مرد جوان اتفاقی نبوده و عمدی بوده است. همچنین پزشکی قانونی آثار مسمومیت دارویی در بدن مرد جوان پیدا کرد که حکایت از آن داشت مرد زخمی قبل از حادثه با داروی مسموم نیمه بیهوش شده است.
در حالی که همسر بهراد ادعا می‌کرد بی‌گناه است، بازپرس جنایی از دو دختر وی تحقیق کرد و دو دختر مرد زخمی راز مسمومیت دارویی پدرشان را برملا کردند.
دختر ۱۰ ساله گفت: «پدر و مادرم همیشه با هم اختلاف داشتند و با هم درگیر بودند. روز حادثه آن‌ها دو نفری با هم بیرون رفتند، اما قبل از اینکه مادرم بیرون برود قمقمه مرا برداشت و داخل آن چند قرص انداخت و بعد آن را پر آب کرد و به‌هم زد. چند ساعت بعد مادرم تنها به خانه برگشت و به ما گفت پدرم برای کاری از او جدا شده است.»
ادعای عجیب
با به دست آمدن این اطلاعات، مأموران فریده را به عنوان مظنون حادثه بازداشت کردند. وی در ادعایی عجیب گفت: «دخترم دروغ می‌گوید که داخل قمقمه‌اش قرص ریخته‌ام، آن روز من فقط قمقمه را پر از آب کردم. شوهرم معتاد بود و روز حادثه قرار بود او را به کمپ ببرم که در میانه راه با من درگیر شد و خودش را از خودرویش به پایین پرت کرد و به شدت آسیب دید. من خیلی ترسیدم و موضوع را به اورژانس خبر دادم، اما خودم آنجا نماندم و به خانه برگشتم.»
در ادامه متهم برای تحقیقات بیشتر و روشن شدن زوایای پنهان حادثه در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.