کد خبر : 81958 تاریخ : ۱۴۰۲/۴/۱۴ - 16:08
تجاوز به زنان هنگام عمل زیبایی «حوادث امروز»سه مرد شیطان‌صفت که در پوشش عمل زیبایی، زنان را بیهوش کرده و مورد تعرض قرار می‌دادند، سحرگاه دیروز در محوطه زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند. سرکرده باند هفت زن را قربانی نیت شیطانی خود کرده بود. «حوادث امروز» به نقل از جام جم گزارش می‌دهد.

«حوادث امروز»سه مرد شیطان‌صفت که در پوشش عمل زیبایی، زنان را بیهوش کرده و مورد تعرض قرار می‌دادند، سحرگاه دیروز در محوطه زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند. سرکرده باند هفت زن را قربانی نیت شیطانی خود کرده بود. «حوادث امروز» به نقل از جام جم گزارش می‌دهد.

آبان سال ۱۴۰۰ سرنخ اقدامات مجرمانه سه مرد شیطان‌صفت در اختیار مأموران اطلاعات استان هرمزگان قرار گرفت. آنها در بررسی فنی خود متوجه شدند افرادی اقدام به ارسال متن، فیلم و عکس‌های سیاهی از آزار زنان کرده‌اند. با گزارش ماجرا به دادستانی، دستورات قضائی برای کشف این پرونده آغاز شد. همزمان شکایتی نیز از یک پزشک زیبایی در مرجع قضائی مطرح شد که در آن مردی با جازدن خود به‌عنوان پزشک پوست و مو، اقدام به انجام اقدامات پزشکی در خانه‌اش در بندرعباس می‌کند.

تحقیقات روی پرونده آزار و اذیت زنان، مأموران را به پزشکی قلابی رساند و مشخص شد او با همدستی دو دستیارش، زنان را بیهوش کرده و آنها را مورد تعرض قرار می‌دادند. آنها برای این‌که قربانیان راز این جنایت سیاه را فاش نکنند، از صحنه آزار و اذیت‌شان فیلم و عکس می‌گرفتند.

با تکمیل تحقیقات، دستور بازداشت متهمان صادر شد و مأموران پزشک قلابی و دو دستیارش را دستگیر کردند. در تحقیقات مشخص شد، متهم اصلی کاردانی اتاق عمل دارد و خود را پزشک معرفی کرده بود. او همچنین هفت زن و دختر را قربانی تجاوز کرده و از آنها فیلم گرفته بود.

شکات پرونده شناسایی شده و با شکایت آنها، رسیدگی به این پرونده در دادگستری هرمزگان آغاز و هر سه متهم به اعدام محکوم شدند که این حکم در دیوان عالی کشور مهر تأیید خورد. سرانجام پس از ۲۰ ماه از افشای جنایت‌های سه مرد شیطان‌صفت، آنها سحرگاه دیروز در زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند.

مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری هرمزگان پس از اجرای حکم سه متجاوز در تشریح اقدامات آنها، گفت: یکی از محکومان که به‌عنوان تکنیسین و دستیار پزشک مشغول به‌کار بوده با انجام تبلیغات دروغین و ارسال فراخوان‌های گسترده در فضای مجازی، افراد را برای انجام عمل زیبایی به منزل شخصی خود می‌کشانده و پس از تزریق داروی بیهوشی، اقدام به خواب مصنوعی مراجعان و تجاوز به آنها می‌کرد. بر‌اساس اعلام اداره کل پزشکی قانونی و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، داروی بیهوشی برای انجام عمل جراحی کوتاه‌مدت با اثربخشی سریع استفاده می‌شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به محتوای پیام‌های تبادل شده بین این افراد و اقاریر آنها مبنی بر تجاوز به بزه‌دیدگان و عکس‌ها و فیلم‌هایی که در حال انجام تجاوز تهیه کرده‌اند، ارتکاب جرم توسط این محکومان برای دادگاه احراز شده بود. پس از رسیدگی اولیه به پرونده، دادگاه متهم ردیف اول را به مجازات اعدام به علت هفت فقره زنای به عنف محکوم کرد. دادگاه همچنین متهم ردیف دوم را به اعدام به علت چهار فقره زنای به عنف محکوم کرد و متهم ردیف سوم نیز به‌جهت ارتکاب یک فقره زنای به عنف به اعدام محکوم شد.