کد خبر : 82037 تاریخ : ۱۴۰۲/۴/۲۸ - 11:20
رانندگی با جسد از پایتخت تا کازرون «حوادث امروز»پسر نوجوان وقتی متوجه شد مرد میانسال قصد ازدواج با مادرش را دارد، او را به قتل رساند و جسدش را در صندوق عقب خودرو گذاشت و به سمت شهرستان کازرون رانندگی کرد. او پس از دفن جسد در بیابان‌های شهر بازداشت شد.«حوادث امروز»گزارش میدهد.
«حوادث امروز»پسر نوجوان وقتی متوجه شد مرد میانسال قصد ازدواج با مادرش را دارد، او را به قتل رساند و جسدش را در صندوق عقب خودرو گذاشت و به سمت شهرستان کازرون رانندگی کرد. او پس از دفن جسد در بیابان‌های شهر بازداشت شد.«حوادث امروز»گزارش میدهد.

اول خرداد‌ماه امسال زنی به مأموران پلیس شهرری خبر داد شوهرش گم شده است. او گفت: شوهرم که مردی ۵۵ ساله است، شغل آزاد و درآمد خوبی دارد. او روز گذشته برای فروش خودروی سواری پرشیای خود از خانه بیرون رفت، اما دیگر برنگشت. در این مدت همراه خانواده‌ام به دنبالش گشتیم، ولی خبری از او پیدا نکردیم و گوشی تلفن همراهش هم خاموش است. احتمال می‌دهیم اتفاقی برایش افتاده باشد که درخواست کمک داریم.
بعد از مطرح شدن این شکایت، تیمی از کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در این‌باره تحقیق کردند.
ارتباط پنهانی
بررسی تماس‌های مرد میانسال نشان داد که او با زنی ۴۴ ساله ارتباط پنهانی دارد، برای همین زن میانسال که پرستار زوجی سالخورده بود مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت: من اهل شهرستان کازرون هستم و مدتی قبل از شهرستان برای کار به تهران آمدم و به عنوان مستخدم در خانه زوج سالخورده مشغول به کار شدم. در این مدت با مرد میانسالی آشنا شدم و با وجود اینکه می‌دانستم متاهل است با هم در ارتباط بودیم. آخرین بار هم متوجه شدم که قصد فروش خودروی سواری‌اش را دارد، اما بعد از آن دیگر از او خبری ندارم. چند بار با او تماس گرفتم، اما به تماس‌هایم جواب نداد. احتمال دادم همسرش از رابطه ما باخبر شده و برای همین به تماس‌هایم جواب نمی‌دهد.
در شاخه دیگری از بررسی‌ها شماره پلاک خودروی مرد گمشده در سامانه پلیس ثبت و تحقیقات برای متوقف کردن آن به جریان افتاد تا اینکه مأموران خودروی مورد نظر را در شهرستان کازرون ردیابی کردند و بعد از متوقف کردن آن راننده‌اش را که پسری ۱۹ ساله بود، بازداشت کردند.
کشف قتل
تحقیقات از راننده نشان داد که وی پسر همان زنی است که با مرد گمشده در ارتباط بود. همزمان با دستگیری پسر نوجوان، مادر او راز قتل مرد گمشده را برملا کرد. او گفت: روز حادثه پسرم با مرد میانسال برای خرید خودرو‌یش قرار ملاقات گذاشت که در جریان اختلافی که با هم پیدا کردند، پسرم وی را به قتل رساند و جسدش را به شهرستان کازرون منتقل کرد.
اعتراف به قتل
پسر نوجوان هم وقتی مورد بازجویی قرار گرفت به قتل اعتراف کرد. او گفت: مدتی قبل متوجه شدم که مرد میانسال با مادرم ارتباط دارد و با وجود اینکه صاحب خانواده است قصد دارد با مادرم ازدواج کند برای همین ناراحت شدم و به بهانه خرید خودروی شخصی‌اش با او قرار ملاقات گذاشتم و او را به قتل رساندم. بعد از ارتکاب قتل، جسد را داخل صندوق عقب خودرویش گذاشتم و به سمت شهرستان کازرون رانندگی کردم. سپس جسد را در بیابان‌های حاشیه شهر آتش زدم و آن را دفن کردم که بازداشت شدم. بررسی‌های بعدی پلیس نشان داد که جسد از سوی پلیس شهرستان کازرون کشف و به عنوان فرد ناشناس دفن شده است. سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون جرائم جنایی آگاهی پایتخت گفت که تحقیقات بیشتر از مادر و پسر در اداره دهم پلیس آگاهی تهران جریان دارد.