کد خبر : 82050 تاریخ : ۱۴۰۲/۴/۳۱ - 09:52
قتل 3 نوجوان امریکایی برای شوخی! «حوادث امروز»دادگاهی در آمریکا این هفته مردی را که در واکنش به یک شوخی سه نوجوان را به قتل رسانده بود، به حبس ابد بدون امکان آزادی مشروط محکوم کرد.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»دادگاهی در آمریکا این هفته مردی را که در واکنش به یک شوخی سه نوجوان را به قتل رسانده بود، به حبس ابد بدون امکان آزادی مشروط محکوم کرد.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

بنابر اعلام دادستانی منطقه ریورساید ایالت کالیفرنیا آمریکا، قاضی دادگاه «انوراگ چاندرا» ۴۵ ساله را در پرونده قتل سه نوجوان ۱۶ ساله به نام‌های دریک رویز، دانیل هاوکینز و جیکوب ایواسکو در ۱۹ ژانویه ۲۰۲۰ مجرم شناخته و محکوم به گذراندن باقی عمر خود در زندان کرد.ماجرا از آنجا شروع شد که در شب حادثه سه نوجوان مقتول که به همراه دوستانشان در یک جشن تولد شرکت کرده بودند، تصمیم به انجام بازی «جرات یا حقیقت» گرفتند. در ابتدا هرچند چالش‌ها ساده بود (مثل خوردن یک قاشق کامل سس فلفل در یخچال خانه)، اما رفته رفته تندتر شد و سرانجام پسرها یکی از خودشان به نام «جاشوا» را تشویق کردند که زنگ در همسایه را بزند و فرار کند.رای انجام و تماشای این‌کار در مجموع ۶ نفر از نوجوان‌ها سوار بر خودرو شده و به جلوی درب خانه‌ای در مجاورت منزل رفتند. سپس جاشوا پیاده شده و پس از به صدا درآوردن زنگ خانه آقای چاندرا، به سرعت داخل ماشین پرید و به همراه دوستانش از محل دور شد.با این حال صاحبخانه ۴۶ ساله که از دیدن این کار عصبانی شده بود از خانه بیرون آمد و با عجله سوار ماشین شد تا آنها را تعقیب کند. او در بزرگراه به تعقیب تویوتا پریوس حامل نوجوانان پرداخت و مطابق گزارش دادگاه سرانجام در حالی که سرعتش به ۱۶۰ کیلومتر در ساعت رسیده بو، «عمداً ماشین خود را به عقب تویوتا پریوس کوبید. اتفاقی که باعث شد ماشین از جاده منحرف شود و به درختی در کناره بزرگراه برخورد کند.»این اتفاق در حدود ۹۷ کیلومتری جنوب شرقی مرکز شهر لس‌آنجلس رخ داد و آقای چاندرا بدون اینکه این تصادف را گزارش کند، از محل حادثه فرار کرد.در این حادثه سه نوجوان جان باختند و سه سرنشین دیگر شامل سرجیو کامپوزانو راننده ۱۸ ساله تویوتا به همراه جاشوا هاوکینز و جاشوا ایواسکو ۱۳ ساله زخمی شدند.