کد خبر : 82107 تاریخ : ۱۴۰۲/۵/۷ - 16:54
جاسازی ماهرانه 500کیلو شیشه در بدنه کامیون «حوادث امروز»ماموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر در بازرسی یک کامیون موفق شدند 500کیلوگرم شیشه را که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه آن جاسازی شده بود کشف کنند.«حوادث امروز»به گزارش همشهری گزارزش میدهد.

«حوادث امروز»مأموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر در بازرسی یک کامیون موفق شدند 500کیلوگرم شیشه را که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه آن جاسازی شده بود کشف کنند.«حوادث امروز»به گزارش همشهری گزارزش میدهد.

چند روز قبل به مأموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر شهرستان حاجی‌آباد واقع در استان هرمزگان خبر رسید که یک کامیون حامل محموله سنگین مواد‌مخدر در افغانستان بارگیری شده و قرار است با عبور از حاجی‌آباد به هرمزگان منتقل شود. در این شرایط مأموران به کمین این کامیون نشستند. سرانجام روز پنجشنبه مأموران پلیس هنگام کنترل خودروهای عبوری به کامیونی با مشخصات کامیون مورد نظر مشکوک شده و آن را متوقف کردند. هرچند در نگاه اول بار و بارنامه این کامیون طبیعی به‌نظر می‌رسید اما وقتی آنها به بازرسی دقیق این کامیون پرداختند موفق شدند در بدنه آن مقدار 500کیلو مواد‌مخدر شیشه مایع که به شکل ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کنند. سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در این‌باره گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر هرمزگان در راستای مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق مواد‌مخدر با همکاری اطلاعاتی یکی از استان‌های مرکزی، این محموله سنگین مواد‌مخدر که از افغانستان بارگیری شده بود را شناسایی کردند. همکارانم پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم تریلی حامل مواد‌مخدر را شناسایی و در بازرسی فنی و دقیق از آن مقدار ۵۰۰کیلو مواد‌مخدر از نوع شیشه مایع که به طرز ماهرانه در بدنه خودرو جاسازی شده بود کشف کردند. او ادامه داد: در این عملیات ۲نفر از عاملان قاچاق این محموله دستگیر شدند و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان قاچاق این محموله مواد‌مخدر ادامه دارد.