کد خبر : 82119 تاریخ : ۱۴۰۲/۵/۱۰ - 11:49
خیانت به جنایت ختم شد ـحوادث امروز»زن و مردی که متهم هستند پس از رابطه ممنوعه، مرتکب قتل شوهر زن جوان شده بودند، به‌زودی در دادگاه کیفری محاکمه می‌شوند.ـحوادث امروز» گزارش می دهد.

ـحوادث امروز»زن و مردی که متهم هستند پس از رابطه ممنوعه، مرتکب قتل شوهر زن جوان شده بودند، به‌زودی در دادگاه کیفری محاکمه می‌شوند.ـحوادث امروز» گزارش می‌دهد.

اولیای دم برای قاتل درخواست قصاص و برای همسر مقتول، درخواست اشد مجازات کرده‌اند.به گزارش خبرنگار جام‌جم، تحقیقات جنایی در این پرونده از اواخر تیر سال گذشته و با گزارش قتل مرد جوانی به نام بهروز در جنوب تهران آغاز شد. مأموران با حضور در محل قتل و بررسی دوربین‌های مداربسته، متوجه شدند مردی نقابدار وارد خانه شده و بهروز را در راه‌پله به قتل رسانده، بعد سوار موتور شده و گریخته است .تحقیقات بیشتر نشان داد، بهروز همسر و فرزند داشته ولی از مدتی قبل، این آپارتمان را نیز اجاره کرده بود .کارآگاهان سپس به بازجویی از همسر ۴۶ ساله بهروز به نام سارا پرداختند که او از خانه مجردی همسرش اظهار بی‌اطلاعی کرد. در شاخه دیگری از تحقیقات، مأموران با بررسی پلاک موتورسیکلت، هویت ضارب به نام مهرزاد ۳۲ ساله را شناسایی و او را دستگیر کردند .متهم در بازجویی‌ها به ارتباط با همسر مقتول اعتراف کرد و گفت: بهروز را از چهار سال قبل می‌شناسم. او مدتی در نزدیکی مغازه‌ام خانه مجردی داشت. یک روز سارا به مغازه‌ام آمد و از رفتارهای شوهرش گلایه کرد. رابطه ما از همان روز شروع شد. او با من تماس می‌گرفت و از رفت و آمدهای مشکوک به خانه مجردی شوهرش می‌پرسید. رابطه ما کم کم بیشتر شد تا این‌که سارا تصمیم گرفت از شوهرش انتقام بگیرد. او کلید یدک خانه شوهرش را به من داد. به آنجا رفتم و وقتی بهروز وارد شد، او را با ضربه‌های چاقو کشتم .در ادامه سارا هم بازداشت شد و در تحقیقات منکر اطلاع از نقشه قتل شوهرش شد و گفت: من و بهروز سال‌ها زندگی کردیم اما او به من بی‌اعتنا بود. مدتی قبل متوجه شدم خانه‌ای مجردی اجاره کرده و با زنان رابطه پنهانی دارد. می‌خواستم برای انتقام از شوهرم با یک مرد ارتباط برقرار کنم که با مهرزاد دوست شدم. برای او درددل می‌کردم و کم‌کم صمیمی شدیم. من از او خواستم شوهرم را ادب کند اما او را کشت .پس از تکمیل تحقیقات در دادسرا و بازسازی صحنه قتل، برای مهرزاد به اتهام قتل و برای سارا به اتهام معاونت در قتل، کیفرخواست صادر و پرونده برای محاکمه به شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. اولیای دم برای متهمان درخواست اشد مجازات کرده‌اند .