کد خبر : 82145 تاریخ : ۱۴۰۲/۵/۱۵ - 20:45
سرقت از ۵۰ مرد با آبمیوه مسموم «حوادث امروز»زن فریبکار که با آبمیوه مسموم، راننده‌ها را بیهوش و اموالشان را سرقت می‌کرد، بازداشت شد. «حوادث امروز»گزارش میدهد.
«حوادث امروز»زن فریبکار که با آبمیوه مسموم، راننده‌ها را بیهوش و اموالشان را سرقت می‌کرد، بازداشت شد. «حوادث امروز»به نقل از جوان گزارش میدهد.
سردار علی ولیپور‌گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: اردیبهشت‌ماه امسال شکایت‌های مشابهی درباره سرقت به پلیس تهران گزارش شد. بررسی شکایت‌های مطرح شده نشان داد همه سرقت‌ها به شیوه بیهوشی رقم خورده است. یکی از شاکیان توضیح داد: با خودروی سواری‌ام در حال عبور از خیابان بودم که زنی کنار خیابان دست بلند کرد و من او را سوار کردم. بعد از طی مسافتی از من خواست کنار یک مغازه سوپرمارکت توقف کنم که قبول کردم و او از خودرو پیاده شد. لحظاتی بعد در حالی که مقداری خوراکی خریده بود دوباره سوار ماشین شد و من حرکت کردم. بعد از طی مسافتی آبمیوه‌ای را که خریده بود به من تعارف کرد که به رسم ادب قبول کردم. بعد از خوردن آبمیوه ناگهان سرم گیج رفت، به‌طوری‌که کنار خیابان توقف کردم و دیگر چیزی متوجه نشدم. وقتی از خواب بیدار شدم، فهمیدم همه لوازم داخل خودرویم سرقت شده است. تازه متوجه شدم که آن زن سارق بوده و به این شیوه مرا فریب داده و اموالم را سرقت کرده است. در حالی که شکایت‌های مشابهی در حال مطرح شدن بود، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی با اطلاعاتی که شاکیان در اختیارشان گذاشتند و بررسی دوربین‌های مداربسته سرانجام موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و او را بازداشت کنند. متهم در جریان بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی به این شیوه اعتراف کرد و گفت که اموال سرقتی را به مرد مالخری می‌فروخت. با اطلاعاتی که متهم در اختیار پلیس قرار داد، مأموران موفق شدند مرد مالخرا را شناسایی و دستگیر کنند. سردار علی ولیپور‌گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های بیشتر به ۵۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرده است، گفت که تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهم جریان دارد.