کد خبر : 82179 تاریخ : ۱۴۰۲/۵/۲۰ - 18:33
حمله مار و شاهین به زن تگزاسی «حوادث امروز» پگی جونز 64ساله در مزرعه‌ای در ایالت تگزاس آمریکا سرگرم چمن‌زنی بود که ناگهان هدف حمله یک مار و پس از آن یک شاهین بزرگ و عصبانی قرار گرفت.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» پگی جونز 64ساله در مزرعه‌ای در ایالت تگزاس آمریکا سرگرم چمن‌زنی بود که ناگهان هدف حمله یک مار و پس از آن یک شاهین بزرگ و عصبانی قرار گرفت.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

به‌گزارش نیویورک‌تایمز، چند روز پیش زنی میانسال و همسرش سرگرم چمن‌زنی در مزرعه‌ای 6هکتاری در شهر هیوستون تگزاس بودند که اتفاقی عجیب رخ داد. پگی جونز جایی دورتر از شوهرش در مزرعه سرگرم کار بود که ناگهان ماری از آسمان روی دستش فرود آمد. مار 4متری به محض فرود آمدن دور دست زن میانسال پیچید و همزمان تلاش می‌کرد او را نیش بزند. زن که وحشت کرده بود شروع به جیغ زدن کرده و تلاش کرد مار را از دستانش جدا کند اما موفق نشد. مار گاهی به‌صورت و گاهی به دستان زن میانسال ضربه می‌زد و همین باعث شده بود که وی زخمی شود.
این اما پایان ماجرا نبود چراکه درست ثانیه‌هایی بعد از این ماجرا یک شاهین بزرگ به‌سمت زن میانسال هجوم آورد تا مار را شکار کند. ظاهرا این شاهین بزرگ لحظاتی قبل‌تر مار 4متری را شکار کرده و آن را با خودش می‌برد که مار در یک لحظه توانسته بود خودش را از چنگال شاهین نجات دهد. مار پس از سقوط از آسمان، روی دست خانم جونز فرود آمده و بلافاصله دور آن پیچیده بود. پس از آن نیز شاهین که نمی‌خواست غذایش را از دست بدهد، بعد از ثانیه‌هایی دور زدن در آسمان، حالا به زن میانسال حمله کرده بود تا هر طور شده غذایش را از او پس بگیرد.
خانم جونز به خبرنگاران گفت: در آن لحظه من فقط اسم شوهرم را فریاد می‌زدم و کمک می‌خواستم. مار محکم‌تر دور دستم پیچید و شاهین قهوه‌ای و سفیدی که به من حمله کرده بود، مدام به بازویم چنگ می‌زد تا مار را پس بگیرد. هر بار ضربه‌های چنگال‌های قدرتمند شاهین تکه‌ای از دستم را جدا می‌کرد و درد همه وجودم را پر کرده بود. در یک لحظه، پرنده با چنگال‌هایش بازویم را به هوا کشید و توانست مار را از دور دستم باز کرده و با خود ببرد.
به‌گفته زن میانسال، حمله شاهین به او حدود 20ثانیه ادامه داشت. دست او غرق خون شده و جاهایی از آن سوراخ شده بود. وندل جونز، شوهر وی که متوجه فریادهای همسرش شده بود به سرعت خود را به او رساند و وقتی متوجه ماجرا شد، وی را سوار ماشین کرد و به سمت بیمارستان راه افتاد. آقای جونز، 66ساله در مصاحبه‌ای گفت: «زمانی که به همسرم رسیدم، او بسیار وحشت کرده بود. حدود 3 دقیقه طول کشید تا بفهمم چه اتفاقی برایش افتاده است.»
به‌گفته این مرد، شاهین بزرگی که به همسرش حمله کرده هنوز بر بالای مزرعه آنها پرواز می‌کند و احتمالا در همان حوالی زندگی می‌کند. وقتی زن میانسال به بیمارستان رسید، پزشکان دست او را پانسمان کردند و گفتند که زخم‌های او ناشی از نیش مار نبوده، بلکه به‌خاطر چنگال های تیز و قدرتمند شاهین بوده است. خانم جونز یک شب در بیمارستان بستری بود و روز بعد مرخص شد و می‌گوید که از نظر جسمی رو به بهبود است اما شب‌ها کابوس حمله مار و شاهین می‌بیند.