کد خبر : 82219 تاریخ : ۱۴۰۲/۵/۲۸ - 12:06
همسایه زنده بود، بوی تعفن مال مرغ فاسد شده بود!

«حوادث امروز»ساکنان ساختمانی که تصور می‌کردند با استشمام بوی تعفن همسایه شان فوت شده است پلیس و امدادگران را از ماجرا با خبر کردند . بررسی‌ها بعد از حضور آنها در محل نشان داد به دلیل خرابی یخچال گوشت و مرغ‌ها فاسد شده است .«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

به گزارش جوان، عصر روز چهارشنبه بیست و پنجم مرداد ساکنان ساختمانی در محل کوی نصر تهران به اداره پلیس تماس گرفتند و اعلام کردند از خانه یکی از همسایه هایشان بوی بدی به مشام می‌رسد و احتمال می‌دهند اتفاقی برای اعضای خانواده رخ داده باشد .

با اعلام این خبر تیمی از مأموران راهی محل شدند . یکی از همسایه‌ها گفت : « آپارتمان بغلی ما زن و مردی همراه فرزندشان زندگی می‌کنند . امروز صبح بوی بدی در فضای ساختمان و پله‌ها منتشر شد و این بوی تعفن هر ساعت بیشتر به مشام می‌رسید تا اینکه رد بوی را گرفتیم و متوجه شدیم ازخانه همسایه مان بیرون می‌آید . پس از این در خانه همسایه را زدیم اما کسی در را باز نکرد و ما احتمال دادیم شاید برای آنها اتفاق بدی رخ داده باشد و به همین سبب موضوع را به پلیس خبر دادیم . »

درحالی که بوی تعفن همه ساختمان را فراگرفته بود این فرضیه برای مأموران قوت گرفت که احتمال دارد یکی یا همه اعضای خانواده فوت کرده باشند و به همین دلیل به دستور قاضی امیرحسین علیمردان بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران قفل در آپارتمان را تخریب و وارد خانه شدند . مأموران در بررسی خانه مورد مشکوکی را پیدا نکردند اما متوجه شدند بوی تعفن از داخل یخچال بیرون می‌آید . بدین ترتیب مأموران در یخچال را باز کردند و با مقدار زیادی گوشت و مرغ گندیده شده روبه‌رو شدند و مشخص شد به خاطر قطع شدن برق آپارتمان تمامی گوشت و مواد غذایی داخل یخچال خراب شده و بوی بد آن داخل ساختمان منتشر شده است .

سپس مأموران با خارج کردن مواد خوراکی فاسده شده به بیرون در خانه را به دستور بازپرس پلمپ و موضوع را به صاحب خانه که همراه خانواده اش در مسافرت بودند خبر دادند .