کد خبر : 82220 تاریخ : ۱۴۰۲/۵/۲۸ - 12:10
مرگ سارق هنگام فرار از ساختمان «حوادث امروز»تحقیقات درباره مرگ مرموزی مرد جوانی که از پنجره طبقه چهارم ساختمان مسکونی سقوط کرده ادامه دارد . بررسی های اولیه حکایت از آن دارد مرد فوت شده در حال سرقت وسایل خانه بوده که با دیدن صاحب خانه از پنجره به پایین پریده است .«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»تحقیقات درباره مرگ مرموزی مرد جوانی که از پنجره طبقه چهارم ساختمان مسکونی سقوط کرده ادامه دارد . بررسی های اولیه حکایت از آن دارد مرد فوت شده در حال سرقت وسایل خانه بوده که با دیدن صاحب خانه از پنجره به پایین پریده است .«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

عصر روز چهارشنبه 25 مرداد به مأموران پلیس تهران خبر رسید مرد جوانی پس از سقوط از ساختمان مسکونی در یکی از خیابان های غربی به کام مرگ رفته است .

با اعلام این خبر تیمی از مأموران پلیس به محل رفتند و داخل کوچه‌ای با جسد مردی روبر شدند که نشان می‌داد از پنجره طبقه سوم ساختمان مسکونی به طرز مرموزی به پایین سقوط و فوت کرده است .

بررسی‌ها نشان داد مرد فوت شده از ساکنان ساختمان مسکونی نیست و هیچ فردی از اهالی محل او را نمی‌شناسد .

اظهارات صاحب خانه

گفته صاحب خانه حکایت از آن داشت مرد جوان داخل خانه او در حال سرقت بوده که با دیدن او و همسرش از ترس از پنجره فرار و به پایین سقوط می‌کند و جانش را از دست می‌دهد .

وی به مأموران پلیس گفت : « من و همسرم هر روز صبح از خانه بیرون و به محل کارمان می‌رویم و عصر دوباره به خانه بر می‌گردیم . لحظاتی قبل وقتی ازمحل کار به خانه برگشتیم و با کلید در باز کردیم با صحنه عجیبی روبه‌رو شدیم . مرد جوانی داخل پذیرایی وسایل ما را به هم می‌ریخت که با دیدن ما شوکه شد . او به طرف پنجره فرار کرد و ناگهان تعادلش را از دست داد و به پایین سقوط کرد . سپس من به سرعت با اورژانس و پلیس تماس گرفتم و خودم به پایین رفتم و دیدم مرد ناشناس جانش را از دست داده است . »

مرگ مرموز

از آنجایی که مرگ مرد جوان مشکوک به نظر می‌رسید تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دستور قاضی امیرحسین علیمردان بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات خود را در محل آغاز کردند . تیم جنایی در بازرسی بدنی از مرد جوان هیچ وسیله سرقتی کشف نکردند .

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی بازپرس جنایی دستور بازبینی دوربین های مداربسته محل حادثه را صادر کرد تا مشخص شود مرد فوت شده چه زمانی و چطوری وارد خانه طبقه چهارم ساختمان مسکونی شده است . تحقیقات درباره این حادثه تا روشن شدن زوایای پنهان آن ادامه دارد .