کد خبر : 82243 تاریخ : ۱۴۰۲/۵/۳۰ - 18:51
تصادف پراید با خاور 1 کشته و 4 مصدوم بر جای گذاشت «حوادث امروز»فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت: برخورد یک دستگاه سواری پراید با کامیونت خاور یک کشته و ۴ مصدوم داشت.«حوادث امروز»گزارش میدهد.
«حوادث امروز»فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت: برخورد یک دستگاه سواری پراید با کامیونت خاور یک کشته و ۴ مصدوم داشت.«حوادث امروز»گزارش میدهد.

سرهنگ قربانعلی قربانی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی در محور قوچان به فاروج، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.وی افزود: با حضور مأموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک دستگاه کامیونت خاور به دلایل نامعلومی با یکدیگر برخورد کردند. این مقام نظامی تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه رانندگی یک تن از سرنشینان سواری پراید فوت و ۴ تن دیگر نیز مصدوم که بلافاصله توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.سرهنگ قربانی در پایان با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم.