کد خبر : 82266 تاریخ : ۱۴۰۲/۶/۵ - 11:15
راز قتل راننده میانسال بر ملا می‌شود «حوادث امروز»تحقیقات تیم جنایی درباره قتل راننده میانسال که با 18 ضربه چاقو به قتل رسیده با تحقیق از مرد همسایه، همسر و دختر مقتول جریان دارد.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»تحقیقات تیم جنایی درباره قتل راننده میانسال که با 18 ضربه چاقو به قتل رسیده با تحقیق از مرد همسایه، همسر و دختر مقتول جریان دارد.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

صبح روز پنج‌شنبه هفته گذشته مأموران پلیس تهران به قاضی وحید ناصری بازپرس جنایی خبر دادند مردی میانسال در محله تهرانپاس به قتل رسیده است، بنابراین بازپرس همراه تیم جنایی در محل حاضر شد. محل حادثه زیر زمین ساختمانی قدیمی دو طبقه و جسد متعلق به مردی 52 ساله بود که با اصابت 18 ضربه چاقو به قتل رسیده بود. در اولین گام همسر و دختر 22 ساله مقتول که پلیس را از ماجرا با خبر کرده بودند مورد تحقیق قرار گرفتند. همسر مقتول گفت: شوهرم راننده بود و بیشتر وقتش را بیرون خانه می‌گذراند و من همراه دختر و پسر 12 ساله‌ام که از معلولیت رنج می‌برد تنها بودیم. من و شوهرم با هم اختلافی نداشتیم و صبح امروز خواب بودیم که ناگهان مردی از راه دیوار وارد حیاط شد. او پارچه‌ای به صورتش بسته بود و خیلی زود خودش را به زیرزمین رساند و ما را حبس کرد. بعد به سراغ شوهرم رفت و او را با ضربات چاقو به قتل رساند و فرار کرد. بعد از رفتن او من با فریاد از همسایه‌ها درخواست کمک کردم. دختر خانواده هم وقتی مورد تحقیق قرار گرفت حرف‌های مادرش را تأیید کرد.

تحقیق از متهمان

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی مادر و دختر به عنوان مظنون بازداشت شدند. آن‌ها روز گذشته به شعبه دهم دادسرای امور جنایی منتقل شده و مقابل قاضی امیرحسین علیمردان مورد تحقیق قرار گرفتند. زن میانسال در جریان تحقیقات تازه حرف‌هایش را تغییر داد و اتهام را به گردن مرد همسایه انداخت. او گفت در پشت بام خانه ما مردی زندگی می‌کند که به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارد. او لوله‌کش ساختمان است و در اتاقکی در پشت بام زندگی می‌کند. او از مدتی قبل بر سر مسائل ساختمان با شوهرم اختلاف پیدا کرد به طوری که مرتکب قتل شوهرم شد.

اظهارات مرد همسایه

با اطلاعاتی که زن 49 ساله در اختیار پلیس گذاشت مرد همسایه‌ هم بازداشت شد. متهم45 ساله در بازجویی‌ها اتهام قتل را انکار کرد و گفت: من با مقتول مشکلی نداشتم که بخواهم او را به قتل برسانم. به نظرم همسر مقتول مرتکب قتل شده و می‌خواهد اتهام را به گردن من بیندازد. آنها همیشه با هم اختلاف داشتند و مدام صدای مشاجره آن‌ها بلند بود. آن‌ها سر هر چیزی با هم دعوا می‌کردند. آثار جراحت‌هایی هم که روی دست همسر مقتول وجود دارد نشان می‌دهد که هنگام زدن ضربات چاقو دستش زخمی شده است.

ادعاهای تازه

همسر مقتول وقتی در این باره بازجویی‌ شد گفت که آثار جراحت مربوط به خراش‌هایی است که گربه‌ها روی دست‌هایش ایجاد کرده‌اند. او گفت: من مدتی است گربه‌های محل را به خانه‌ام می‌آورم و به آن‌ها غذا می‌دهم. گاهی گربه‌ها به صورت یا دستم چنگ می‌زنم و آثار جراحت ایجاد شده هم مربوط به چنگ زدن گربه‌ها است. او همچنین با طرح ادعای تازه‌ای گفت: صبح روز حادثه برای خرید از خانه بیرون رفتم. وقتی به خانه برگشتم متوجه صدای دلخراشی از زیر زمین شدم برای همین با عجله خودم را به زیر زمین رساندم و دیدم مرد همسایه دارد با ضربات چاقو به شوهرم ضربه می‌زند.من هم به کمک شوهرم رفتم و با مرد همسایه درگیر شدم و زمانی که خواشتم چاقو را از دستش بگیرم دستم زخمی شد.

به دستور بازپرس جنایی تحقیقات از متهمان در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.